حمله پیشکسوت سرخ‌ها به کاپیتان تیم گل محمدی! | آوای استقلال
0

حمله پیشکسوت سرخ‌ها به کاپیتان تیم گل محمدی!

  • کد خبر : 16609
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
حمله پیشکسوت سرخ‌ها به کاپیتان تیم گل محمدی!
«یحیی گل‌محمدی» در پرسپولیس تنها است. شرایط تیم نسبت به چند دهه قبل هم بدتر شده است.

به گزارش آوای استقلال،پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیدجلال حسینی سنش بالا رفته و تیم را عقب نگه می‌دارد. همین موضوع باعث می‌شود بین خطوط فاصله بیافتد. بازیساز و هافبک جنگنده نداریم که اجازه ندهد توپ به دروازه نزدیک شود. از طرفی تیم هافبک طراح هم ندارد که به مهاجمان توپ رسانی کند. در خط حمله هم به مهاجم سرزن نیاز داریم که از ارسال‌ها استفاده کند.

اصلانیان تاکید کرد: متاسفانه به خاطر شکایت کالدرون چند ماهی است پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. از چند ماه قبل معلوم بود که این پنجره بسته می‌شود، اما اقدامی صورت نگرفته است. این سو مدیریت‌ها به تیم ضربه می‌زند.

وی گفت: چند دهه قبل مجموعه پرسپولیس زیر نظر علی پروین بود. او هم مربی بود و هم مدیر؛ اما فوتبال نسبت به چند دهه قبل حرفه‌ای‌تر شده است و هر باشگاه نیاز به ساختار دارد. در آن مقطع علی پروین و دوستانی که او داشت اجازه نمی‌دادند تیم مشکل داشته باشد، اما اکنون به جای آنکه فوتبال کشورمان به روز دنیا نزدیک شود، نسبت به چند دهه قبل هم اوضاع بدتر است. الان در پرسپولیس مدیری نمی‌بینم و کسی را نمی‌شناسم که برای حل مشکلات تیم اقدامی کرده باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16609

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.