حمایت تمام قد فرهاد از وریا | آوای استقلال
2

حمایت تمام قد فرهاد از وریا

  • کد خبر : 23461
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
حمایت تمام قد فرهاد از وریا
فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در بخش قابل توجهی از صحبت‌هایش در کنفرانس خبری بازی با آلومینیوم اراک درباره وریا غفوری حرف زد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در اولین مسابقه‌اش پس از قهرمانی، پنجشنبه‌شب مقابل آلومینیوم اراک به تساوی یک-یک رسید. دیداری که قهرمانی زودهنگام آبی‌ها آن‌را تحت تاثیر قرار داده بود. کنفرانس خبری سرمربی استقلال هم بیشتر به حواشی چند روز اخیر اختصاص داشت. فرهاد مجیدی نسبت به مسائلی که برای وریا غفوری پیش آمده بود، واکنش تندی نشان داد.

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک وقتی خبرنگار برنامه فوتبال برتر قصد سوال پرسیدن داشت، پاسخ او را نداد و گفت: «جواب فوتبال برتر را نمی‌دهم. وقاحت در چه حد که تصویر کاپیتان من را محو می‌کنید، هیچ‌وقت جواب شما را نمی‌دهم. با چه رویی این کار را می‌کنید. من دوست نداشتم خیلی حرف بزنم وگرنه خیلی حرف برای گفتن است و بگویم چه نهادهایی به ما فشار آوردند که در برنامه شما صحبت کنم اما قبول نکردم. اگر دوست داشتید، بیایید تا توضیح بدهم. آخر فصل خیلی مسائل را عنوان می‌کنم. هیچ بایدی وجود ندارد. من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند بگوید که باید به این برنامه بیایید.»

کاپیتان استقلال پس از دیدار با فولاد و مسجل شدن قهرمانی آبی‌ها ضمن اعتراض به گرانی‌ها و وضعیت زندگی مردم، درباره مسائل اجتماعی و اقتصادی کشور حرف زد. صحبت‌هایی او بازتاب قابل توجهی پیدا کرد. حذف تصویر غفوری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی این شایعه را ایجاد کرد که او ممنوع‌التصویر شده است. هواداران استقلال پنجشنبه‌شب به شدت غفوری را تشویق کردند.

حمایت مجیدی از وریا غفوری باعث شد تا این بازیکن هم در این باره صحبت کند. «از آقای مجیدی تشکر می‌کنم. او در حق ما فراتر از مربی بوده است و همیشه از خودش برای تیم گذشته است. امیدوارم عمری باقی باشد که لطف او را جبران کنم و با قلبم برایش بازی کنم»

کاپیتان استقلال ضمن تشکر از حمایت‌های مردم درباره پست حمایتی که علی دایی در صفحه شخصی خود منتشر کرد هم گفت: «آقای دایی به من لطف داشتند. او اسطوره بزرگی است و باید قدر چنین افرادی را بدانیم».

علاوه بر فرهاد مجیدی چند بازیکن دیگر استقلال هم به حمایت از غفوری پرداختند. مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال در این باره عنوان کرد: «او فراتر از یک کاپیتان برای استقلال است. او راجع به مسائلی صحبت می‌کند که درد مردم است. فوتبال و ما می‌آییم و می‌رویم اما صحبت‌های وریا می‌ماند و او است که در خاطر مردم می‌ماند. خیلی مهم است که به عنوان کاپیتان استقلال باشی و در روزی که قهرمان شدی، درباره درد مردم صحبت کنی. وریا یک کاپیتان واقعی است».

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=23461

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.