حضور دانشگر در دربی ۵۰-‌۵۰ است | آوای استقلال
4

حضور دانشگر در دربی ۵۰-‌۵۰ است

  • کد خبر : 21722
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
حضور دانشگر در دربی ۵۰-‌۵۰ است
ماجرای سربازی رفتن دو مدافع استقلال کم بود، مصدومیت محمد دانشگر هم به آن اضافه شد تا خط دفاع بی‌نقص استقلال در روزهای حیاتی لیگ دچار بحران شود!

به گزارش آوای استقلال، در شرایطی که استقلال به‌عنوان صدرنشین مسابقات زیر ذره‌بین است و سایر تیم‌های لیگ سعی می‌کنند صدرنشینی این تیم را به نوعی لوث کنند! مدافعان استقلال هم یکی پس از دیگری کم می‌شوند و این نکته باعث نگرانی فرهاد شده است. سرمربی استقلال این روزها به‌دلیل رفتارهایی که با پیشکسوتان این تیم داشته است، به‌شدت مورد انتقاد قرار دارد و حتی از سمت خودی‌ها هم حمایت نمی‌شود و تیمش را با همین بحران جدید باید هدایت کند. ضمن اینکه خط دفاعی متلاشی شده استقلال هم با یک تلنگر آسیب جدی‌تری خواهد دید.
البته پزشکان استقلال به این نکته اشاره می‌کنند که محمد دانشگر مشکل مصدومتیش تا دربی حل می‌شود، اما اگر نتوانند مشکل دانشگر را حل کنند، فرهاد از زوج خط دفاعی داسیلوا و غلامی استفاده خواهد کرد. دربی پیش رو بدون شک یکی از حساس‌ترین دربی‌های چند سال اخیر است.
دلیل این ادعا هم کاملاً واضح است؛ در فصل جاری استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به جام رقابت می‌کنند و در روزهای سرنوشت‌ساز باید رو در روی هم قرار بگیرند و به همین دلیل هم نه فرهاد دوست دارد بازنده این بازی باشد و نه یحیی.
پرسپولیس با شکست استقلال با یک تیر دو نشان می‌زند؛ نخست ۳ امتیاز از استقلال می‌گیرد و فاصله امتیازی خود را با استقلال کم می‌کند و دلیل دیگر آن هم بر‌می‌گردد به اینکه دو تیم رقابت دیرینه‌ای با هم دارند و همیشه برد در این بازی از مربی تیم برنده ابرقهرمان می‌سازد، ازطرفی هم تیم استقلال تاکنون شکست نخورده و نمی‌خواهد نخستین باخت خود را مقابل پرسپولیس تجربه کند و از طرفی هم اگر ۳ امتیاز این بازی را به پرسپولیس بدهد فاصله امتیازش با این تیم کم شده و حاشیه امنیتش در جدول به خطر می‌افتد! چنین شرایط حساسی باعث شده تا مربیان دو تیم با تفکر پیروزی قدم به زمین مسابقه بگذارند و از همه داشته‌هایشان استفاده کنند. نکته اینجا است که بازیکنی مثل دانشگر هم اصلاً دلشان نمی‌خواهد حضور در این بازی را از دست بدهند و دیروز هم برای رسیدن به این بازی تمرین کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21722

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.