حسینی نمی خواهد به نیمکت برگردد! | آوای استقلال
3

حسینی نمی خواهد به نیمکت برگردد!

  • کد خبر : 7931
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۲۷
حسینی نمی خواهد به نیمکت برگردد!
سید حسین حسینی دروزاه بان استقلال باز هم کلین شیت کرد تا راه بازگشت مظاهری به دروازه استقلال سخت تر از گذشته شود

به گزارش آوای استقلال، سید حسین حسینی درازه بان استقلال که دو بازی اول فصل انتخاب مربیان استقلال برای حفاظت از دروازه این تیم بود ، بعد از شروع خوب رشید مظاهری به نیمکت استقلال دوخته شد تا رشید مظاهری دروازه بان استقلال شود.

مظاهری که انتخاب اول فکری مربی سابق استقلال بود ،بعد از انتخاب مجیدی کلید دروازه استقلال را هم از مجیدی همانند محمود فکری گرفت و با این تیم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را نیز در چهارچوب دروازه استقلال ایستاد و با استقلال به مرحله دوم این رقابت ها صعود کرد. شکست بد استقلال در لیگ برابر ذوب آهن و پرسپولیس با مظاهری و آغاز رقابت های تیم ملی باعث شد تا مجیدی که در جام حذفی به حسینی اعتماد کرده بود و استقلال علیرغم اشتباه حسینی به مرحله بعد این رقابت ها صعود کرده بود و درآبادان نیز با کلین شیت حسینی پیروز شده بود، در آغاز مجدد رقابت ها بعد از صعود تیم ملی به مرحله دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی با غیبت های رشید به دلیل گردن درد دوباره به حسینی اعتماد کند. حسینی این بار به اعتماد مجیدی پاسخ مثبت داد و کلین شیت های متوالی خود را به عدد ۴ رساند ، او برابر شهر خودرو ، گل گهر و آلومینویم گلی دریافت نکرد تا استقلال در پنج دیداری که او در درون دروازه استقلال در سال ۱۴۰۰ایستاده است ، چهار برد و یک تساوی کسب کند.

آمار خیره کننده حسینی بعد از ماه ها نیمکت نشینی و بستن بازوبند کاپیتانی در غیاب وریا مصدوم اعتماد به نفس دروازه بان موفق استقلال در لیگ هجدهم را دوباره زیاد کرده است تا شرایط برای بازگشت رشید مظاهری به دروازه استقلال سخت تر از قبل شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7931

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.