حسینی محروم نمی‌شود | آوای استقلال
0
پایان پرونده استقلال با تذکر؛

حسینی محروم نمی‌شود

  • کد خبر : 38328
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
حسینی محروم نمی‌شود
اگرچه قرار است سید حسین حسینی برای اتفاقات حاشیه‌ای افتاده پس از پایان بازی با آلومینیوم اراک راهی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شود اما با دفاعیات و پیگیری‌های باشگاه استقلال محرومیتی برای وی در نظر گرفته نخواهد شد و این ماجرا با یک تذکر خاتمه پیدا کرد تا حسینی بدون مشکلی در بازی با شمس آذر قزوین به میدان برود.

به گزارش آوای استقلال، در پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک جیمی جامپ هوادار زن استقلال پس از ورود به چمن بازی به سمت سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال رفت و باعث شد حاشیه‌هایی شکل بگیرد.

این اتفاق در ادامه باعث درگیری‌هایی میان این بازیکن و ماموران حاضر در ورزشگاه شد که لحظاتی ادامه پیدا کرد اما با نیروهای پلیس و اعضای تیم استقلال خاتمه پیدا کرد.

البته شاید جالب باشد بدانید در اواسط نیمه دوم و زمانی که استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد یک جیمی جامپ دیگر وارد زمین شد و از پشت سر سید حسین حسینی را در آغوش گرفت.

کاپیتان استقلال که محو بازی بود برای چند ثانیه شوکه شد اما این غائله نیز بدون اینکه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شود خاتمه پیدا کرد.

دیروز سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای خبر از احضار سید حسین حسینی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داد.

حسینی در حالی قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود که علاوه بر اینکه باشگاه استقلال دفاعیات محکمی را برای کاپیتان باتجربه تیمش فراهم کرده است  یکی از مدیران آبی‌پوشان در روزهای گذشته رایزنی‌های فراوانی را با مسوولان ذیربط انجام داده است.

وی در تماس‌‌های جداگانه که با افراد مسوول در رابطه با این اتفاق داشته است با استناد به مصاحبه سید حسین حسینی که پی از پایان مسابقه اعلام کرد اتفاق افتاده به صورت ناخواسته رخ داد آنها را مجاب کرد تا محرومیتی برای حسینی رخ ندهد.

پیگیری‌های خبرنگار آوای استقلال حکایت از این دارد به طور حتم محرومیتی برای سید حسین حسینی به وجود نخواهد آمد   و این ماجرا با یک تذکر خاتمه پیدا کرد تا وی بتواند بدون هیچ مشکلی در بازی با شمس آذر قزوین وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد گرفت.
سید حسینی پس از پایان بازی با آلومینیوم اراک درباره حاشیه پیش آمده اظهار داشت: خیلی ناخواسته بود و من که ۱۰۰ دقیقه بازی کردم نمی‌توانم جیمی‌جامپ را کنترل کنم، آن خانم ناخواسته به سمت من آمد و منظور خاصی نداشتم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38328

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.