حرف های خنده دار در برنامه ورزشگاه؛ پای خیریت به نابودی استقلال و پرسپولیس هم باز شد | آوای استقلال
1

حرف های خنده دار در برنامه ورزشگاه؛ پای خیریت به نابودی استقلال و پرسپولیس هم باز شد

  • کد خبر : 21565
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
حرف های خنده دار در برنامه ورزشگاه؛ پای خیریت به نابودی استقلال و پرسپولیس هم باز شد
داریوش مصطفوی همچنان برای شهاب عزیزی خادم روی مین می رود!

به گزارش آوای استقلال، در روزهایی که بحث حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا داغ بود رسانه طرفداری نوشت شهاب عزیزی خادم به کمیته بدوی دستور داده بود به استقلال و پرسپولیس سخت بگیرند. آن زمان فدراسیون فوتبال این گزارش خبری رسانه طرفداری را کذب محض خواند اما حالا داریوش مصطفوی در برنامه ورزشگاه نشسته و با افتخار می گوید شهاب عزیزی خادم گفته بود به قیمت حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا با این دو باشگاه سختگیری شود. البته عزیزی‌خادم بعد از آنکه موضوع حذف سرخابی‌ها جدی شد، به کمیته استیناف گفت به آنها ارفاق کنند و همین دوگانگی باعث شد هم سرخابی ها از آسیا حذف شوند و هم کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران را به حالت تعلیق در آورد. تعلیق این کمیته به منزله نابودی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است چرا که طی سال های آینده تمام اسناد باشگاه‌های ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی خواهد شد و استقلال و پرسپولیس با ساختار فعلی هیچ شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

رییس فدراسیون فوتبال به جای آن که به اصلاح ساختار دو باشگاه کمک کند، دستور نابودی آنها را داد آن وقت داریوش مصطفوی به شکل خنده داری از این حرکت غیر عقلانی و بی‌تدبیری رییس معزول فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند.

داریوش مصطفوی در برنامه ورزشگاه تمام آن چیزهایی را می گوید که پیش از این رسانه طرفداری نوشته بود اما آن زمان وابسته های فدراسیون فوتبال نوشته های طرفداری را تکذیب می کردند.
این وسط فقط معلوم نیست اگر داریوش مصطفوی واقعاً چنین اعتقاداتی داشت و معتقد بود حذف استقلال و پرسپولیس به نفع آنها است چرا بعد از جلسه با مدیران دو باشگاه به مردم دروغ گفت و ادعا کرد استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف نمی شوند؟ مگر می شود به این سادگی در روز روشن دروغ گفت و بعد از چند ماه ادعای دیگری کرد؟ فدراسیون دروغ و دغل کم کم دست خود را برای مردم رو می کند؟ به مرور مشخص خواهد شد آنها چه دروغ هایی به مردم گفته بودند. یکی از دروغ ها همین است که امروز داریوش مصطفوی در برنامه ورزشگاه گفت. همان مردی که روبروی دوربین ها ایستاد و گفت ما استقلال و پرسپولیس را در آسیا حفظ کردیم، حالا با صراحت می‌گوید ما استقلال و پرسپولیس را از آسیا حذف کردیم و خوب کاری هم کردیم!

داریوش مصطفوی پای خیریه را هم به نابودی استقلال و پرسپولیس بازگردند و مدعی شد در نابود شده این دو باشگاه خیریتی در کار است!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21565

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.