حردانی برای روزهای پسا وریا | آوای استقلال
3
یکی از دلایلی که استقلال مدافع فولاد را می‌خواهد

حردانی برای روزهای پسا وریا

  • کد خبر : 19919
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
حردانی برای روزهای پسا وریا
در میان گزینه‌های استقلال برای نیم فصل نام صالح حردانی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش آوای استقلال، بازیکنی که از ماه‌ها قبل گفته شده مورد توجه سرمربی استقلال است. این انتقال اما هنوز به سرانجام نرسیده و باشگاه فولاد خوزستان که مسئول انتقال این بازیکن محسوب می‌شود، منتظر است تا گزینه مورد نظرش از استقلال به این باشگاه منتقل شود تا در نهایت با این جا‌به‌جایی موافقت کند. در واقع حضور حردانی در استقلال نیم فصل دوم منوط به فراهم شدن خواسته‌های باشگاه فولاد خوزستان است و‌گرنه این باشگاه براحتی اجازه خروج بازیکنی که می‌تواند در آینده برایش پولساز باشد را نخواهد داد. در روزهای اخیر خبرهای متعددی درباره اینکه چه بازیکنی به جای حردانی راهی فولاد خواهد شد، در فضای مجازی به چشم خورد اما این خبرها زمانی حقیقت خواهد یافت که باشگاه استقلال بتواند انتظارات باشگاه فولاد را برآورده کند.
در واقع باشگاه فولاد اکنون دست بالاتری در قیاس با باشگاه استقلال دارد و اینگونه نیست که تصور کنیم حردانی براحتی استقلالی خواهد شد و در نیم فصل دوم برای آبی‌ها به میدان خواهد رفت.
البته مجیدی تأکید دارد که این بازیکن تحت هر شرایطی استقلالی شود و حتی ممکن است او در نهایت با انتقال رشید مظاهری به فولاد موافقت کند. سرمربی استقلال معتقد است که حردانی می‌تواند در آینده بازیکن قابل توجهی برای استقلال باشد و جای وریا غفوری را که آرام، آرام به فصول پایانی دوران فوتبالش نزدیک می‌شود، پر کند. هر چند که برای فصل جاری ممکن است ترافیک به وجود آمده در جناح راست برای مربیان استقلال دردسر ایجاد کند و حتی منجر به نیمکت‌نشینی این بازیکن هم بشود. به هر حال در سمت راست هم وریا غفوری حضور دارد و هم یامگا که هر دو بازیکنان قابل توجهی برای استقلال محسوب می‌شوند و از آمادگی فوق‌العاده‌ای برخوردارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19919

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.