حذف آپشن هاب عجیب عارف غلامی | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

حذف آپشن هاب عجیب عارف غلامی

  • کد خبر : 32334
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
حذف آپشن هاب عجیب عارف غلامی
پیشنهاد نهایی استقلال به غلامی ۱۵ میلیارد قرارداد پایه و سه میلیارد پاداش قهرمانی مذاکره آبی‌ها با مدافع جنجالی غیر قانونی است!

به گزارش آوای استقلال، عارف غلامی که نام وی در فهرست اولیه جواد نکونام قرار نداشت، به دلیل کمبود بازیکن در خط دفاع این شانس را پیدا کرد تا دوباره برای استقلال بازی کند.
عارف غلامی یکی از بازیکنان پرحاشیه استقلال در فصل نقل و انتقالات بوده است.
مدافع استقلال که در فصل گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت، نامش در فهرست مازاد قرار گرفت و جواد نکونام اعلام کرد به این بازیکن نیازی ندارد.
سرمربی استقلال قصد داشت سامان فلاح را جایگزین این بازیکن کند اما باشگاه در جذب وی ناکام بود تا در خط دفاع با کمبود نفرات مواجه شود.
نکونام که در خط دفاع نتوانست نفرات مورد نظرش را جذب کند، با توصیه دستیارانش از مواضع خود نسبت به عارف غلامی کوتاه آمد.
عارف غلامی و مدیر برنامه‌هایش جلسه‌ای را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کرد، جلسه‌ای که چند ساعت به طول انجامید.
در این جلسه و گفتگوهایی که پس از آن انجام شد باشگاه استقلال پیشنهاد نهایی خود را روی میز گذاشت.
همانطور که پیش از این نوشتیم باشگاه استقلال به عارف غلامی پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومان قرارداد پایه به همراه ۲ میلیارد تومان پاداش قهرمانی در لیگ برتر و ۱ میلیارد تومان قرارداد قهرمانی در جام حذفی را داد.
باشگاه استقلال آبشن‌های قرارداد  عجیب غریبی را که مصطفی آجورلو با غلامی بسته بود را حذف کرد. حق امضا ۴ میلیاردی، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان حق مسکن، رضایت ۴ میلیاردی مدیرعامل، دعوت به تیم ملی ، حضور در هر بازی لیگ برتر،حضور بازیکن در ۵۰ درصد کل بازی‌های رسمی، از این قرارداد حذف شد تا ناراحتی مدافع استقلال را به همراه داشته باشد.
عارف غلامی امروز ادعای عجیبی را مطرح کرد.
او در استوری خود ادعا کرده است با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته است، اگر این ماجرا حقیقت داشته باشد پس باشگاه استقلال دیگر حق مذاکره با وی را نخواهد داشت.
طبق قوانین بین‌المللی استقلال بدون اجازه از باشگاه تحت قرارداد غلامی دیگر نمی‌تواند با این بازیکن مذاکره کند وگرنه با جریمه‌های سنگین و شکایت از استقلال به فیفا مواجه خواهد شد مگر اینکه غلامی اسنادی را ارائه دهد که حق مذاکره با استقلال و یا تیم دیگری را داشته باشد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32334

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.