جووینکو بازی برابر استقلال را از دست می دهد؟ | آوای استقلال
0

جووینکو بازی برابر استقلال را از دست می دهد؟

  • کد خبر : 8337
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
جووینکو بازی برابر استقلال را از دست می دهد؟
جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی و وب سایت اسکای اسپورت از بازگشت احتمالی جووینکو به فوتبال ایتالیا خبر دادند.

به گزارش آوای استقلال، آینده فوتبالی سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی الهلال نامشخص است و در حالیکه تنها ۶ ماه تا پایان قرارداد این بازیکن با آبی های ریاض باقی مانده است، سران الهلال تمایلی به تمدید قرارداد او نشان نداده اند و حتی اعلام کرده بودند در صورت رسیدن پیشنهاد مناسبی برای هافبک ایتالیایی خود، آن را بررسی می کنند.

جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی در وب سایت رسمی خود از علاقه باشگاه ونتزیا به جذب مورچه اتمی خبر داد. ونتزیا که در دیدار پلی آف صعود به کالچیو موفق شد با عبور از سد چیتادلا پس از ۱۹ سالی راهی رقابت های سری آ شود، به دنبال تقویت تیم خود است و قصد جذب جووینکو را دارد.

وب سایت شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت نیز در خبری از تمایل وسوسه شدید جووینکو برای بازگشت به بالاترین سطح فوتبال کشورش خبر داد. این وب سایت نوشت قرارداد این بازیکن با الهلال در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ به پایان می رسد و او به بازیکن آزاد تبدیل می شود. بنابراین جووینکو می تواند یک بار دیگر در سری A به فوتبال ایتالیا برگردد. مطمئناً فرصتی جذاب برای پسری است که آرزوی بازگشت پر هیجان به تیم ملی ایتالیا را نیز در سر دارد.
به هر حال باید دید مدیران الهلال حاضر به فروش ستاره تیمشان خواهند شد و یا اینکه او را در زمستان به صورت رایگان از دست خواهند داد. در صورت جدایی جووینکو، غیبت او در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال قطعی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8337

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.