جواد نکونام: ساکت الهامی تیم فنی و خوبی ساخته است/ این روزها هوشیارتر از هر زمان دیگری باشیم | آوای استقلال
0

جواد نکونام: ساکت الهامی تیم فنی و خوبی ساخته است/ این روزها هوشیارتر از هر زمان دیگری باشیم

  • کد خبر : 39165
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
جواد نکونام: ساکت الهامی تیم فنی و خوبی ساخته است/ این روزها هوشیارتر از هر زمان دیگری باشیم
تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز جمعه (فردا) در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش آوای استقلال، جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در آستانه این دیدار، گفت:
به نظرم، دوست خوبم ساکت الهامی به لحاظ فنی، تیم خوب و باشخصیتی ساخته که در هفته‌های اخیر توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد. ما هم استقلال هستیم و در فصل جاری، بازیکنان‌مان ثابت کرده‌اند بسیار فداکارانه، جنگنده و با تعصب بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنند. ما تا روز آخر به حمایت‌های بی‌دریغ و خالصانه چه از سوی هواداران و چه از سوی پیشکسوتان خود نیاز داریم و ان‌شاءالله بتوانیم لطف آن‌ها را جبران کنیم.

وی که سابقه سرمربیگری در نساجی و صعود این تیم مازندرانی آن هم پس از ۲۴ سال را در کارنامه دارد، در این رابطه خاطرنشان کرد:
من کارخاصی در آن زمان نکردم بلکه نساجی و شهر قائم شهر لیاقت صعود به لیگ برتر را داشتند. آن اتفاق برای همیشه در ذهن و زندگی من نقش بسته و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد اما اینجا دوست دارم بیشتر درباره استقلال و تماشاگرانش حرف بزنم. سه فینال مهم در پیش داریم که فینال اول‌مان فرداست و همه از اهمیت مسابقه مطلع هستیم و با تمام توان به زمین می‌رویم.

جواد نکونام در پایان گفت:
مهمترین فاکتور برای موفقیت، حفظ آرامش و تمرکز روی بازی‌ها و تمرینات است. همه متحد و یکدل هستیم تا پایان خوبی برای فصل رقم بزنیم. لازم است این روزها همه ما استقلالی‌ها هوشیارتر از همیشه باشیم و اجازه ندهیم کسی بخواهد اتحاد‌مان را بهم یا با حواشی به تیم‌مان ضربه بزند. در حال حاضر در آرامش هستیم و این نکته مهمی است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39165

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.