جنگ زرگری با کلید واژه هوچی‌گری؛ ترس در چهره یحیی! | آوای استقلال
0
در آستانه دربی حذفی و استرس از شکست دوباره؛

جنگ زرگری با کلید واژه هوچی‌گری؛ ترس در چهره یحیی!

  • کد خبر : 8572
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
جنگ زرگری با کلید واژه هوچی‌گری؛ ترس در چهره یحیی!
جناب گل محمدی! این جنگ زرگری قطعا به سود شما تمام نخواهد شد پس به جای فرافکنی گزینه سکوت را انتخاب کنید چون دوران این رفتارهای کوچه و بازاری خیلی وقت است تمام شده پس آتش بیار این معرکه نباشید، در همیشه به روی یک پاشنه نخواهد چرخید!

به گزارش آوای استقلال، سرمربی سرخ پوشان پایتخت خودش بهتر از هر کسی می داند اگر عدالت در فوتبال ایران حاکم بود باید به واسطه رفتار زشت و هنجارشکنی که در جریان بازی با گل گهر سیرجان با داور بازی داشت، باید محرومیت طولانی مدتی را تجربه می کرد اما پس از آن که این اتفاق رخ نداد و در ادامه تبعض های موجود در ساختار انضباطی فوتبال وی به واسطه مصونیت مثال زدنی که سال هاست از آن برخوردار است هیچ کسی نازک تر از گل به او نگفت، حالا به شکلی ناباورانه سرمربی استقلال را خطاب قرار می دهد تا شاید بازی حاکم بر فوتبال ایران را تغییر دهد.

یحیی گل محمدی! خودش خوب می داند،ماجرا از چه قرار است به همین دلیل بدون توجه به رفتار ناشایست خود در جریان بازی با گل گهر سیرجان، انگشت اتهام را به سمت فرهاد مجیدی می چرخاند تا شاید حساسیت ها نسبت به مجیدی را افزایش دهد تا به این ترتیب کسی به نقطه ضعف های فاحش تیم او دقت نکند.

 

آقای گل محمدی! به راستی بر اساس کدام فاکتور و معیار چنین جمله ای را به زبان آوردید؟ شما تلاش می کنید افکار عمومی را گمراه کنید اما دوست عزیز و فراموش کار از یاد نبرید که این حرف یک فرافکنی بزرگ و پاک کردن صورت مساله است! انگار حافظه تاریخی شما دچار مشکل شده است اما اهالی فوتبال به خوبی به خاطر دارند رفتار شما در قبال مهدی رسول پناه به چه شکلی بود؟

هنوز سوالات بی شماری در خصوص افشاگری های رسول پناه درباره شخص شما در اذهان عمومی باقیست چرا یکبار به آنها پاسخ نداده اید؟ انگار فراموش کردید در قبال اظهارات تند و تیز رسول پناه به چه ترتیبی رفتار کردید؟ انگار فراموش کرده اید که چگونه برای وزیر و وکیل خط و نشان کشیدید که اگر این آقا بماند از کار کنار خواهید رفت؟!آیا این تهدیدهای سریالی هوچی گری نبود؟ فریادهای پرشمار شما برای افزایش رقم قرارداد شما هوچی گری نبود؟

 

آقای گل محمدی! آدرس غلط به افکارعمومی ندهید! این حنا دیگر برای اهالی فوتبال رنگی ندارد، کوچک و بزرگ این فوتبال به خوبی می دانند هوچی گری تخصص کیست! امروز  اگر اعتقاد به شفافیت دارید بدون مقدمه پیشنهاد مناظره مهدی رسول پناه را بپذیرید تا مشخص شود حقیقت از چه قرار است!

جناب گل محمدی! این جنگ زرگری قطعا به سود شما تمام نخواهد شد پس به جای فرافکنی گزینه سکوت را انتخاب کنید چون دوران این رفتارهای کوچه و بازاری خیلی وقت است تمام شده پس آتش بیار این معرکه نباشید، در همیشه به روی یک پاشنه نخواهد چرخید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8572

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.