جمشیدیان:امیدوارم بازی استقلال و سپاهان کسل کننده نباشد! | آوای استقلال
1
مجیدی بالاخره به ترکیب دلخواه خود رسید

جمشیدیان:امیدوارم بازی استقلال و سپاهان کسل کننده نباشد!

  • کد خبر : 17776
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
جمشیدیان:امیدوارم بازی استقلال و سپاهان کسل کننده نباشد!
تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر پس فردا سه شنبه در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی مصاف صدرنشینی و چه بسا قهرمانی برای نیم فصل اول رقابت ها را پشت سر خواهند گذاشت.

به گزارش آوای استقلال، در خصوص این دیدار دقایقی با احمد جمشیدیان بازیکن سابق هر دو تیم به صحبت پرداختیم که گفتگوی آوای استقلال با جمشیدیان را در زیر می‌خوانید:
درباره بازی استقلال و سپاهان دیدار مهم هفته دهم صحبت را آغاز کنیم.
من فکر می‌کنم هر دو تیم با شرایط خوبی به یکدیگر رسیدند، استقلال بعد از چند تساوی و البته برگزاری دربی که بازی بدی را هم ارائه نداد و شاید حتی می توانست نتیجه را از آن خود کند با یک برد خوب و دلچسب مقابل پیکان بالاخره از شرایط تساوی های پیاپی خارج شد و با روحیه خوبی به این بازی می آید، این در حالی است که روند سپاهان هم، اگر بازی با گل‌گهر سیرجان را فاکتور بگیریم، روند خوبی بوده و در ادامه نیم فصل دوم رقابت ‌های فصل گذشته، در فصل جاری هم شرایط این تیم تا اینجا خوب بوده و با یک برد روحیه‌بخش مقابل نفت آبادان حالا هر دو تیم در شرایط خوبی به یکدیگر رسیده‌اند و من احساس می کنم این بازی جذاب خواهد شد و نباید منتظر یک صفر – صفر کسل‌کننده باشیم و اعتقاد دارم این بازی تماشاگر پسند خواهد شد و شاید تعداد گل های خوبی هم داشته باشد.
البته اگر داور آن اجازه بدهند.
ما چاره ای نداریم جز اینکه با شرایط روز دنیا پیش برویم، من معتقدم همه ما فوتبالی ها باید با یک ذهنیت مثبت به قضایا نگاه کنیم. الان فوتبال به شدت به کمک داور ویدیویی وابسته شده است، شما امکان ندارد یک مسابقه سطح اول اروپایی را نگاه کنید و اشتباهات داوری بزرگ در آن دیده نشود که البته کمک داور ویدیویی کمک می‌کند تا این اشتباهات رخ ندهد. به هر حال ما این شرایط را نداریم و متاسفانه فشارهایی که روی داوران آمده باعث شده است تا مسئله از حالت عادی خود خارج شده و فکر می کنم باید یک مقدار با این شرایط کنار بیاییم، من معتقدم در فصل جاری تیم های خوبی داریم و احساس می کنم در ادامه می تواند فصل جذابی هم باشد و فقط باید یک مقدار از این حواشی دور شویم چون چاره‌ای هم نداریم که با این شرایط بسازیم.
به نظر می رسد بعد از آزمون و خطا های مکرر، فرهاد مجیدی بالاخره ترکیب مد نظر خود رسیده باشد.
در فوتبال ایران معمولا تیم ها خیلی دیر به ترکیب اصلی خود میرسند که دلیل آن به تغییرات گسترده در کادر بازیکنان و بعد از آن روی نیمکت تیم ها مربوط می شود. معمولاً تیم‌های اروپایی تا هفته چهارم به این شرایط می رسند اما در ایران با وجود آنکه هفته نهم را سپری کردیم تازه می‌گوییم تیم‌ها به شرایط ایده‌آل رسیده اند.
بازیکنان خارجی استقلال را چطور ارزیابی میکنید؟
ژستد از روزی که به ترکیب استقلال اضافه شده هم در پرس تیمی، این تیم ۱۰ نفره به زمین می‌آید و هم اینکه وجود این بازیکن باعث می‌شود تا مدافعان بازی مستقیم انجام بدهند این در حالی است که استقلال وقتی روی زمین بازی می کند کیفیت فوق العاده خوبی دارد و امسال هم مالکیت خوبی را در بازی ها به ثبت رسانده اما با وجود ژستد بازیکنان این تیم سعی می‌کنند با این بازیکن بازی مستقیم انجام بدهند و توپ های بیشتری را از دست می دهند. من فکر می‌کنم به جز در خط حمله، در سایر پست ها مجیدی به ترکیب اصلی خود رسیده است ضمن اینکه باید به او حق بدهیم چون بیشتر از نصف این تیم با تغییرات گسترده مواجه شدند.
البته محرم نویدکیا هم در نشست خبری آخر خود انتقادات گسترده ای را مطرح کرد و به مدیران سپاهان گفت اگر احساس می‌کنند کسی بهتر از او کار می‌کند او را به خدمت بگیرند. به نظر می‌رسد در اصفهان هم شرایط ایده‌آل نباشد.
اصلاً به چنین چیزی اعتقاد ندارد محرم نویدکیا فصل گذشته فصل فوق العاده ای را داشت و شرایط خیلی خوب بود، تیمی که با آن امتیاز دوم می‌شود و نقل و انتقالات خوبی را سپری کرده و ۹۰ درصد ترکیب خود را حفظ کند، با همه این تفاسیر فشار روی محرم و تیمش بسیار بالا میرود. بنابراین من احساس می کنم از آن جایی که محرم بسیار باهوش است و می‌داند دارد چه کار می کند به نظر من این صحبت ها بیشتر از این جهت هستند که فشار را از روی خود بردارد. شما شک نکنید هیچ کس به اندازه محرم به دنبال قهرمانی نیست اما شاید او احساس می کند این فشار به وی ضربه می زند و این صحبت هایی که کرده به نظر من همسو با مدیریت باشگاه است. او گفته بود هر جا که نمی توانم تاثیرگذار باشم می روم و من مطمئنم که او این کار را انجام می دهد و مثل خیلی از مربیان نیست که اگر با سپاهان باشد سپاهان خوب باشد و اگر نباشد سپاهان فقط باید ببازد، الان شرایط سپاهان عالی است و آنها ها در صدر جدول هستند اما اگر محرم مثلاً ۵ هفته دیگر به این نتیجه برسد که نمی‌تواند سپاهان را به آنجایی که می‌خواهد برساند مطمئن باشید خودش می رود و از این اخلاق ها را دارد اما در حال حاضر احساس می‌کنم روند سپاهان مثبت است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=17776

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.