جباری: رکورددار استقلال در شهرآورد هستم | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

جباری: رکورددار استقلال در شهرآورد هستم

  • کد خبر : 30327
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
جباری: رکورددار استقلال در شهرآورد هستم
علی جباری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دربی‌های بزرگ پایتخت بود. او با پیراهن آبی پنج گل به ثمر رسانده و شش بار موفق به دادن پاس گل شده است تا آمار حیرت‌انگیزی را از خود بر جای بگذارد.

به گزارش آوای استقلال، جباری در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت:  من به عنوان یک استقلالی همیشه شانس استقلال را بیشتر می دانم. اما باید در روز بازی مهاجمان ما قدر فرصت‌ها را بدانند و مدافعین ما نیز اشتباهات گذشته را تکرار نکنند که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.
وی افزود: من به تمام بازیکنان استقلال نمره قبولی می‌دهم اما اگر بخواهم بگویم کدام پست‌های استقلال نسبت به بقیه بهتر است، باید بگویم دروازه و خط حمله آبی‌پوشان شرایط مطلوب‌تری دارند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر دربی‌های گذشته را با امروز مقایسه کنید متوجه خواهید شد آن مسابقات جذاب‌تر بود. مربیان بیشتر ریسک می‌کردند و از این نمی‌ترسیدند که اگر دربی را ببازند ممکن است شغل و جایگاه خود را از دست بدهند.
وی تاکید کرد: سال ۵۲ و در دربی‌ای که با تساوی یک بر یک به پایان رسید از فاصله ۴۰ متری و روی یک ضربه ایستگاهی موفق شدم گل بزنم. من همیشه در دربی عملکرد خوبی داشتم.
جباری گفت: پنچ گل در دربی زده‌ام و شش پاس گل داده‌ام که این آمارها رکورد خوبی را از من در دربی‌ها بر جای گذاشته است. این برای من رضایت‌بخش است که همین الان هواداران استقلال مرا در کوچه و خیابان می‌بینند ابراز محبت می‌کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30327

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.