جای خالی ناصرخان و منصورخان در استقلال | آوای استقلال
2
تیمی که بزرگتر ندارد

جای خالی ناصرخان و منصورخان در استقلال

  • کد خبر : 31526
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
جای خالی ناصرخان و منصورخان در استقلال
استقلال این روزها به معنای واقعی کلمه درد بی بزرگتر بودن را با تمام وجود احساس می کند، البته پیشکسوتان بسیار بزرگ و ارزشمندی داریم که می توانند برای استقلال بزرگی کنند اما متاسفانه یا به بازی گرفته نمی‌شوند یا اینکه خودشان ترجیح می دهند در این زمین بازی نکنند.

به گزارش آوای استقلال، کنار گود ماندن یا بیرون گود نگه داشتن بزرگانی همچون :علی جباری، نصرالله عبداللهی ،منصور رشیدی و..
موجب شده است تا خلع عدم وجود ریش سفیدان در دایره قدرت و مدیریت استقلال با تمام وجود احساس شود و متاسفانه به نظر می رسد انگیزه ای هم برای استفاده کردن از این افراد وجود ندارد.
 قطعاً پیشکسوتان استقلال به ویژه نفراتی که نام بردیم آنقدر بزرگ هستند و عزت نفس دارند که خودشان وارد معرکه نمی شوند و باید آنها را با پرستیژ فراوان وارد کرد اما مدیران باشگاه چراغ سبزی برای ورود این بزرگان آبی نشان نمی دهند.
در این روزها بیش از هر زمان دیگری دلتنگ ناصر خان حجازی و منصور خان پورحیدری می‌شویم.
افرادی که جانانه از حق استقلال دفاع می کردند و اجازه نمی دادند هر کسی برای این باشگاه تصمیم بگیرد اما متاسفانه حالا نیستند تا دوباره کمک حال استقلال شوند.
استقلال این روزها نه تنها بی یاور مانده بلکه کسانی که منتظر مانده بودند که از آب گل آلود ماهی بگیرند این فرصت نصیبشان شده تا آنجایی که می توانند و قدرت دارند ضربه های مهلکی را بر پیکر این تیم بزنند‌.
کاش این روزها یاوران همیشگی استقلال سفر نمی کردند که ما اینگونه تنها و غریب بمانیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31526

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.