جانشین سجادی از مجلس رأی اعتماد گرفت؛ آغاز رسمی فعالیت کیومرث هاشمی در نقش وزیر | آوای استقلال
1

جانشین سجادی از مجلس رأی اعتماد گرفت؛ آغاز رسمی فعالیت کیومرث هاشمی در نقش وزیر

  • کد خبر : 33189
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
جانشین سجادی از مجلس رأی اعتماد گرفت؛ آغاز رسمی فعالیت کیومرث هاشمی در نقش وزیر
کیومرث هاشمی از امروز رسماً به عنوان وزیر ورزش‌وجوانان فعالیت خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، حمید سجادی که به‌واسطه دوره مدیریتش در وزارت ورزش‌وجوانان در آستانه استیضاح از سمت خود قرار گرفته بود، سرانجام نهم مردادماه تصمیم به استعفا گرفت که استعفای او مورد پذیرش رئیس‌جمهور همراه شد و در همان روز، کیومرث هاشمی که در سالیان گذشته در نقش‌های مختلف در ورزش ایران مسئولیت مدیریتی داشت، به عنوان سرپرست جدید وزارت ورزش‌وجوانان معرفی شد و گفته می‌شد که قرار است او به عنوان جانشین حمید سجادی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

رئیس‌جمهور تصمیم خود را درباره انتخاب وزیر ورزش‌وجوانان نهایی کرد و با توجه به حمایت جامعه ورزش از انتخاب کیومرث هاشمی، در نامه‌ای رسماً او به مجلس شورای اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی برای فعالیت در وزارت ورزش‌وجوانان معرفی شد. صبح امروز (دوشنبه) جلسه رأی‌گیری برگزار شد و موافقان و مخالفان انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر جدید ورزش‌وجوانان صحبت‌های خود را مطرح کردند و سپس نوبت به برگزاری مراسم رأی‌گیری رسید.

امضای سند وزیر شدن با رأی قاطع مجلس
هاشمی با با اخذ ۱۶۶ رأی موافق، ۵۵ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع به عنوان وزیر جدید ورزش‌وجوانان از سوی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد تا بعد از ۴۸ روز فعالیت به عنوان سرپرست این وزارت‌خانه، از امروز (دوشنبه) رسماً فعالیت خود را در قامت وزیر پیش ببرد. بعد از محمد عباسی، محمود گودرزی، مسعود سلطانی‌فر و حمید سجادی، حالا کیومرث هاشمی پنجمین وزیر رسمی وزارت‌خانه ورزش‌وجوانان است. البته که در این میان، رضا صالحی‌امیری، محمد شریعتمداری و نصرالله سجادی سابقه سرپرستی بر وزارت ورزش‌وجوانان را دارند.

کیومرث هاشمی بعد از فعالیت در نقش‌هایی مانند معاون سازمان تربیت‌بدنی، قائم‌مقام وزارت آموزش‌وپرورش و رئیس کمیته ملی المپیک، حالا در تازه‌ترین ماموریت کاری خود باید در کسوت وزیر ورزش‌وجوانان کار خود را پیش ببرد که باید دید در فرصت زمانی پیش‌روی تا پایان دولت سیزدهم، هاشمی چه عملکردی را از خود در نقش وزیر ورزش‌وجوانان به جای خواهد گذاشت. مطمئنا تعیین سرنوشت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های دوره مدیریتی هاشمی در وزارت ورزش‌وجوانان خواهد بود و باید دید آیا او به سراغ تغییر و تحولات در ساختار مدیریت دو باشگاه هم خواهد رفت یا خیر.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33189

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.