تیمِ نکونام در سودای خلق یک رکورد جدید؛ به دنبال یک کارنامه رویایی | آوای استقلال
0

تیمِ نکونام در سودای خلق یک رکورد جدید؛ به دنبال یک کارنامه رویایی

  • کد خبر : 38334
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
تیمِ نکونام در سودای خلق یک رکورد جدید؛ به دنبال یک کارنامه رویایی
آبی‌پوشان پایتخت در صورت شکست دادن شمس‌آذر و تراکتور می‌توانند در مقایسه با نیم‌فصل نخست امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کنند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در اراک میهمان آلومینیوم بود و شاگردان جواد نکونام توانستند مسیری مشابه دیدار رفت را طی کنند و بازهم بردی یک‌گله را برابر حریف اراکی به‌دست آوردند تا در جدال با تیمی که در فصل جاری موفق به شکست دادن سپاهان و پرسپولیس شده بود، آبی‌ها با کسب ۶ امتیاز کامل به کارشان پایان بدهند. اهمیت دوچندان ۳ امتیاز به‌دست آمده برابر آلومینیوم به‌واسطه لغزش هفته گذشته آبی‌ها برابر مس رفسنجان بود و شاگردان جواد نکونام برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول راه چاره‌ای جز شکست دادن حریف اراکی نداشتند.

آبی‌پوشان پایتخت که برای دومین‌بار در تاریخ لیگ برتر توانسته‌اند در پایان هفته بیست‌وسوم خود را به امتیاز ۵۰ برسانند، امیدوارند که در ادامه راه بتوانند مسیری مشابه استقلالِ لیگ بیست‌ویکم بردارند و در پایان فصل، جشن قهرمانی‌شان را برپا کنند. استقلالی‌ها البته ۷ مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز را در مقابل خود می‌بینند اما شاگردان جواد نکونام که دوئل با سپاهان و پرسپولیس به عنوان اصلی‌ترین رقبای‌شان در مسیر قهرمانی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، با انگیزه و امید بالایی برای ادامه رقابت‌ها آماده می‌شوند.

تیمی که از خود عقب افتاده است!
شاگردان جواد نکونام در نیم‌فصل نخست، با توجه به شلختگی برنامه رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم، ۸ مسابقه ابتدایی خود را در حالی برگزار کردند که در هفته پنجم برابر پرسپولیس به میدان نرفتند و پیش از آنکه در هفته ششم برابر حریف خود قرار گیرند، مسابقه‌شان در هفته هفتم را برگزار کردند! ماحصل تلاش آبی‌ها در ۸ بازی ابتدایی‌شان در فصل جدید لیگ برتر، کسب ۶ برد، یک تساوی و یک باخت بود که باعث شد تا آن‌ها ۱۹ امتیاز از ۲۴ امتیاز ممکن را به‌دست آورند و به صدر جدول رقابت‌ها برساند.

آبی‌ها در نیم‌فصل دوم مسیر متفاوتی را در پیش گرفته‌اند و با توجه به اینکه برنامه رقابت‌ها منظم شده، آن‌ها دیدارشان برابر پرسپولیس را هم برگزار کرده‌اند. نکته جالب‌توجه کارنامه استقلالی‌ها در نیم‌فصل دوم، شکست‌ناپذیری آن‌ها در طول ۸ مسابقه اخیر بوده اما با این وجود، شاگردان جواد نکونام از ۲۴ امتیاز ممکن توانسته‌اند تنها ۱۸ امتیاز به‌دست آورند و ۵ برد و ۳ تساوی در کارنامه آبی‌ها دیده می‌شود که این آمار نشان می‌دهد که استقلالی‌ها در مقایسه با نیم‌فصل نخست، از رکورد امتیازی خود عقب‌تر هستند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها رقابت صدرنشینی در نیم‌فصل دوم را به پرسپولیس واگذار کنند.

۲ برد، پیش‌نیاز آبی‌ها برای عبور از رکورد خودی!
استقلالی‌ها در ۲ مسابقه پیش‌روی خود باید برابر تیم‌های شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز به میدان بروند. در نیم‌فصل نخست، آبی‌ها مسابقه نهم و دهم خود را برابر تیم‌های تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان برگزار کردند که از این ۲ مسابقه توانستند ۴ امتیاز به‌دست آورند و شمار امتیازات‌شان در پایان ۱۰ بازی ابتدایی در لیگ بیست‌وسوم به عدد ۲۳ رسید. حالا شاگردان جواد نکونام در ۲ مصاف پیش‌رو این فرصت را دارند تا با کسب ۶ امتیاز کامل، جبران‌مافات کنند و با سبقت از رکورد امتیازی خود در نیم‌فصل نخست، در نیم‌فصل دوم ۲۴ امتیازی شوند و گامی بلند را در مسیر قهرمانی لیگ بیست‌وسوم بردارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38334

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.