تیموریان: استقلال شایسته قهرمانی است | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

تیموریان: استقلال شایسته قهرمانی است

  • کد خبر : 29855
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
تیموریان: استقلال شایسته قهرمانی است
پیشکسوت استقلال معتقد است، آبی پوشان شایسته قهرمانی هستند.

به گزارش آوای استقلال، آندرانیک تیموریان آن در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال گفت: استقلال نمایش خوبی را مقابل ملوان به اجرا گذاشت شیرین و جذابی بود من و تمام هواداران استقلال بابت این اتفاق خوشایند خوشحالیم.
وی افزود: در جام حذفی سخت است همواره این مسابقات با شگفتی همراه است. استقلال با برنامه و منطقی بازی کرد و در پایان به آنچه می خواست و لیاقتش را داشت رسید.
استقلال خاطرنشان کرد: ملوان دفاع می کرد آنها از اول بازی با نفرات زیاد به دفاع مطلق روی آورده بودند و می‌خواستند اجازه طراحی تمرینات را به آبی‌پوشان ندهند اما استقلال با صبر و حوصله فوتبال بازی کرد و برنده از زمین خارج شد.
تیموریان تصویب کرد: استقلال یک گام دیگر به موفقیت در جام حذفی نزدیک شده است. حالا این تیم به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌ها صعود کرده است و به نظر من شایسته ترین و مدعی ترین تیم برای قهرمانی است.
وی تاکید کرد: استقلال در لیگ برتر نیز آنها راه زیادی برای رسیدن به صدر جدول ندارند و امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن استقلال رتبه اول صعود کند.
وی گفت : فتح الله زاده اینکه مدیران با تجربه فوتبال ایران است مدیری که افتخارات زیادی را برای استقلال بر مقام آورده است، تجربیات فراوانی دارد و به طور حتم بهترین فردی بود که می توانست بر  صندلی مدیریت باشگاه استقلال بنشیند. وی همواره ثابت کرده که همواره کارهای بزرگ می تواند انجام دهد و اتفاقات بزرگی را برای این تیم رقم می‌زند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29855

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.