تکلیف قرضی های استقلال بعد از جام حذفی مشخص می شود | آوای استقلال
2

تکلیف قرضی های استقلال بعد از جام حذفی مشخص می شود

  • کد خبر : 10253
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
تکلیف قرضی های استقلال بعد از جام حذفی مشخص می شود
تکلیف بازیکنان قرضی استقلال پس از جام حذفی مشخص خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، ۴ بازیکن استقلال به نام های محمد بلبلی، فردین رابط، رضا آذری و سجاد آقایی فصل گذشته با توجه به اینکه فرصت عرض اندام و نشان دادن توانایی های خود در این تیم را نداشتند به صورت قرضی راهی تیم های دیگر شدند تا خودی نشان بدهند. این در حالی است که با پایان فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر و بسته شدن پرونده این رقابت‌ها حالا این سوال پیش می آید که تکلیف این چهار بازیکن با باشگاه استقلال چطور خواهد شد.
بر همین اساس در صورتی که فرهاد مجیدی روی این دسته از بازیکنان برای حضور در رقابت‌های آسیایی و دیدار مقابل الهلال نظر داشته باشد آنها باید هرچه سریعتر خود را به کادر فنی معرفی کرده و کار را با استقلال آغاز کنند.
در همین راستا و طبق گفتگوی خبرنگار آوای استقلال با یکی از این بازیکنان او تاکید کرد در گفتگو با یکی از ارکان کادرفنی این باشگاه اعلام شده است بعد از برگزاری رقابت جام حذفی و تعیین تکلیف استقلال در این رقابت‌ها قرار است فرهاد مجیدی سرمربی این تیم در این خصوص تصمیم گیری کرده و به آن دسته از بازیکنانی قرضی که نیاز داشته باشد اعلام می کند تا هر چه سریعتر خود را به کادر فنی در تمرینات استقلال معرفی کرده و کار را آغاز کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10253

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.