تلویزیون، بزرگترین جبهه استقلال | آوای استقلال
0
حواس استقلال به تلویزیون باشد

تلویزیون، بزرگترین جبهه استقلال

  • کد خبر : 38360
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
تلویزیون، بزرگترین جبهه استقلال
رقابت‌های لیگ برتر به اوج حساسیت خود رسیده و کوچک‌ترین لغزش می‌تواند بزرگترین تاوان را برای هر تیمی از جمله استقلال به همراه داشته باشد

به گزارش آوای استقلال، به همین خاطر باید هر چیزی که از فصول گذشته به عنوان تجربه همراه خود کرده‌ایم را تحت عنوان توشه راه به کار ببندیم چون در سنوات گذشته به ویژه فصل قبل از هفته‌های پایانی مسابقات ضربات بزرگی متحمل شده‌ایم و نمی‌خواهیم این اتفاقات تکرار شوند.
واقعیت امر این است که استقلال متاسفانه به خاطر برخی مسائل داخلی و اتفاقاتی که شاهد آن بوده‌ایم، تا حدی از اطراف خود غفلت کرده و این مسئله می‌تواند برای ما گران تمام شود. جدا از شیطنت رقبا و اتفاقاتی که داخل مستطیل سبز به وقوع می‌پیوندد، شکل راهبردی برنامه‌های تلویزیون و مباحثی که در آن مطرح می‌شود نیز یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی استقلال در هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل است.
اینکه چطور برابر حرف‌های مدیران و مربیان سایر تیم‌ها در تلویزیون موضع بگیریم که خطر از استقلال دور شود و توپ حواشی به درون زمین حریفان بیفتد، خودش یک تخصص ویژه و تبحر خاص است که باید توسط مدیران و مربیان استقلال در هفته‌های باقیمانده به بهترین شکل ممکن پیاده شود وگرنه تبعاتی خواهد داشت که شاید مثل آوار روی سر خودمان فرود آید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38360

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.