تقدیر نه، تدبیر چنین بود که پرسپولیس قهرمان شود | آوای استقلال
2
پای استقلال را بسته بودند تا تیم وزارت به خط پایان برسد!

تقدیر نه، تدبیر چنین بود که پرسپولیس قهرمان شود

  • کد خبر : 30977
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
تقدیر نه، تدبیر چنین بود که پرسپولیس قهرمان شود
استقلال را مقابل نساجی دیدید؟ استقلال مقابل تیم خوب و گردن کلفت تراکتور را چطور؟ استقلال در طول لیگ را دیدید؟ استقلالی که هشت امتیاز عقب افتاده را جبران کرد، چطور؟ استقلال تیمی بود که مقابل پرسپولیس ببازد آن‌هم با این کیفیت فوتبال؟

به گزارش آوای استقلال، اما باخت، نه به دلایل فنی بلکه به خاطر فشار پای وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران روی گلویش بود.
استقلال به قدرت های خارج از زمین جام را باخت وگرنه این تیم با اختلاف فاحش پرسپولیس را پشت سر می گذاشت و جام را بالای سر می برد ولو آنکه برای قهرمانی اش صدا و سیما عزای عمومی اعلام کند و گزارشگرانش از بغض به حد خفگی برسند!
دست و پای استقلال را بستند تا تیم محبوب خودشان را قهرمان کنند چون می دانستند اگر استقلال را به حال خودش بگذارند می تازاند و مقتدرانه صدر جدول را به تصرف دائمی خودش در می آورد از این رو با حواشی مختلف و با ناداوری، با بی پولی و تبعیض سد راهش شدند و با داوری و بریز و بپاش های دلاری پرسپولیس را بالا کشیدند!
هر گاه فشار و تمرکز شان را از روی استقلال برداشتند، بالاتر از سطح لیگ ظاهر شد اما تقدیر که نه، تدبیر چنین بود که پرسپولیس قهرمان شود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30977

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.