تفکرات ساپینتو هجومی است | آوای استقلال
5
پاشازاده در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد:

تفکرات ساپینتو هجومی است

  • کد خبر : 26110
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
تفکرات ساپینتو هجومی است
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در لیگ بیست‌ودوم نیز می‌تواند مدعی اغصلی قهرمانی باشد، تفکرات ریکاردو ساپینتو هجومی است و انگیزه، تلاش و پشتکار این مربی پرتغالی قابل ستایش است.

«مهدی پاشازاده» روز جمعه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران پر فشار بدنسازی به انجام بازی‌های دوستانه روی آورده است تا برای اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل سپاهان به شرایط ایده‌ال برسد.
وی افزود: این درست که استقلال در فصل جدید ستاره‌‌ای جذب نکرده است اما یارگیری این تیم بد نبوده است و آبی‌ها عملکرد بدی در نقل و انتقالات نداشته‌اند،شاکله اصلی تیمی که عنوان قهرمانی را فصل گذشته کسب کرد حفظ شد و نفراتنی به خدمت گرفته شدند که می‌توانند در این فصل کمک حال استقلال باشند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در لیگ بیست‌ودوم نیز می‌تواند مدعی اغصلی قهرمانی باشد، تفکرات ریکاردو ساپینتو هجومی است و انگیزه، تلاش و پشتکار این مربی پرتغالی قابل ستایش است.
پاشازاده تصریح کرد: جدال استقلال و سپاهان فیتال زودهنگام لیگ برتر است، دیداری که می‌تواند یک اتفاق حذاب را به همراه داشته باشد و در صورتی که آبی‌ها به موفقیت برسند با انگیزه بیشتری لیگ را پیگیری خواهند کرد.
وی تاکید کرد: استقلال مهاجمان زیادی را به خدمت گرفته است و البته این مساله بستگی به توانایی کادرفنی دارد که چگونه بتواند شرایط و جو تیم را کنترل کند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فوبتال ایران با کمبود بازیکن مواجه است و این نکته‌ای است که در چند سال اخیر دیده می‌شود، اینکه چرا این اتفاق افتاده است باید کارشناسی شود اما استعداد یابی صورت نمی‌گیرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26110

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.