تزریق تشنج به جای پول و روحیه! | آوای استقلال
4

تزریق تشنج به جای پول و روحیه!

  • کد خبر : 11751
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
تزریق تشنج به جای پول و روحیه!
در شرایطی که استقلال به مصاف حریف تا بن دندان مسلح می رود و ما باید با بضاعت عشق و غیرت با آنها رقابت کنیم، مدیریت باشگاه وارد عمل می‌شود تا وظایف محوله اش از سمت آدم های باقیمانده از دوران سلطانی‌فر در وزارت ورزش را به خوبی انجام بدهد.

به گزارش آوای استقلال، برهم زدن آرامش و تمرکز کادر فنی تیمی که دلخوشی میلیون‌ها هوادار است!! تعریف فرهاد مجیدی از مدیریت باشگاه در فصل نقل و انتقالات این دلخوشی را به هواداران داد که با رفتن سلطانی‌فر حتما مدیریت وقت هم سر به راه شده و در راستای منافع باشگاه قدم بر خواهد داشت اما زهی خیال باطل !! به فاصله چند روز از تغییر موضع هواداران نسبت به مددی ، داد فرهاد مجیدی در آمد که حمایتی از سمت مدیریت نیست و در روزهای نقل و انتقالات از روی سیاست برای آنکه مددی را وادار به همکاری برای جذب مهره های مدنظر کند، از او تعریف و تشکر کرده است.
سوال ما از مددی مدیرعامل استقلال این است که آیا می داند وظیفه مدیر عامل باشگاه چیست آن هم مدیریت در باشگاه بزرگی همچون استقلال که دل میلیون‌ها طرفدار به آن گره خورده است؟ احمد مددی می‌داند چه افتخار بزرگی نصیبش شده و آیا می‌تواند با عملکرد خوب می‌تواند به پشتوانه هواداران مدیری ماندگار شود ؟آیا می‌داند مدیریت در باشگاه بزرگ استقلال در عین دشواری بسیار آسان است به لحاظ آنکه خواست هواداران مسیر موفقیت را به مدیران نشان می‌دهد.
در استقلال کافی ست خوب یارگیری کنید و امکانات مناسب و در خور شأن را فراهم کنید.
باور کنید در این تیم ،مضحک ترین دغدغه کسب درآمد است چرا که اگر مدیری روی صندلی نشسته باشد که از عظمت این نام بزرگ را بداند، میفهمد با استفاده از برند معتبر استقلال بزرگترین حامیان مالی را می‌تواند جذب کند، می‌تواند با گرفتن حق کپی رایت، پخش تلویزیونی و … این تیم را از هر نظر بی نیاز کند. مددی اما گویا کاری جز بله قربان، به آنهایی که آمدنش در استقلال را مدیونشان است، ندارد ، لذا به جای آنکه این تیم را آنطور که شایسته است مهیای رقابت‌های آسیایی کند و تمام تلاشش را برای افتخار آفرینی و عزت نام ایران به کار گیرد ،به جای اندیشیدن به غرور ملی و مصالح کشور به خود و بقایش می‌اندیشد.
آقای مددی دغدغه امروز تیمی که رفته تا با الهلال ،رقیب دیرینه، حرفه‌ای و پر امکانات آسیایی بازی کند نباید کارشکنی مدیریتش باشد ،نباید دلش از بی کفایتی آدم‌های باشگاه خون باشد، نباید کاری جز تمرکز روی این بازی حساس داشته باشد. آقای مددی چه کرده‌اید که فرهاد باز ناچار به افشاگری و گلایه شده است ؟چه کرده‌اید یا چه کاری باید می‌کردید اما نکرده و در انجامش قصور کرده‌اید که فرهاد لب به شکوایه باز کرده است؟ لطفاً نگویید فرهاد خامی می‌کند که در آستانه چنین رقابت حساسی با مصاحبه‌اش علیه مدیریت حاشیه و جنجال می‌آفریند. نگویید با این کار می‌خواهد کاری کند تا در صورت باخت احتمالی،فلش انتقادات به سمت مدیریت گرفته شود. شما اگر عملکرد مثبتی داشتید حتی فرهاد در صورت خامی، مجبور به سکوت بود. شما اگر وظایفتان را به خوبی انجام می‌دادید فرهاد حرفی برای گفتن و دردی برای فریاد زدن نداشت. بله آقای مددی با وجود انتقادی که ممکن است به فرهاد هم وارد باشد اما مشکل استقلال دقیقاً شمایید ،شما که با ناکارآمدی آرزوهای شیرین را خراب و کاخ رویاها را ویران می کنید. شما که هوادار نمی‌خواهدت اما می مانید تا جایی که لازم است به حرف مدیران به جا مانده از دوران سلطانی‌فر، چوب لای چرخ موفقیت تیم بگذارید و چه ماهرانه، جانِ مربی را به لبش رساندید آقای مدیر محبوبه وزارت پیشین!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=11751

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.