ترین‌های ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ از شوت‌های قایدی تا پاس‌های سردار | آوای استقلال
0

ترین‌های ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ از شوت‌های قایدی تا پاس‌های سردار

  • کد خبر : 36553
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
ترین‌های ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ از شوت‌های قایدی تا پاس‌های سردار
بررسی می‌کنیم که در هر فاکتور فنی کدام بازیکن ایران بهترین عملکرد را داشت.

به گزارش آوای استقلال، امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به ۲۲ بازیکن متخلف فرصت بازی داد. علیرضا بیرانوند و سامان قدوس، دو بازیکنی بودند که در تمامی ۶ مسابقه در ترکیب اصلی قرار داشتند. ۴ بازیکن شامل دو دروازه‌بان (حسین حسینی و پیام نیازمند) به همراه آریا یوسفی و سامان فلاح اصلا فرصت بازی پیدا نکردند. از بین بازیکنانی که برای ایران بازی کردند هم چند بازیکن، بهتر از سایر نفرات بودند. طبق آمار متریکا، بهترین عملکرد بازیکنان ایران در این جام را مرور می‌کنیم.

سردار و طارمی بیشتر از بقیه شوت و شوت در چارچوب زدند. قایدی با اینکه دقایق زیادی از جام را نیمکت‌نشین بود، اما ۵ شوت به چارچوب دروازه حریفان زد تا ۲ گل به نامش ثبت شود.

این دو، جزو بهترین گلزنان ایران هم بودند. طارمی نیمی از شوت‌های در چارچوبش را گل کرد که یکی از آن‌ها، از روی نقطه پنالتی بود. جهانبخش هم هر دو گلش را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند.

سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و رامین رضاییان در خلق موقعیت از بقیه بازیکنان تیم ملی فعال‌تر بودند. هر چند که طارمی عادت کرده پاس‌های سردار را تبدیل به گل کند و آزمون بیشترین پاس‌گل را برای ایران داد.

قدوس که در نمرات متریکا بهترین بازیکن ایران بود، بعد از بیرانوند بیشترین دقایق حضور در زمین را هم داشت. بازیکنی که نبض تیم در دست او بود و بیشترین دریافت پاس و لمس توپ را هم داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36553

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.