ترکیب استقلال تغییر می کند؟ | آوای استقلال
3

ترکیب استقلال تغییر می کند؟

  • کد خبر : 28392
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
ترکیب استقلال تغییر می کند؟
ممکن است با پایان یافتن دوران مصدومیت رمضانی، ترکیب استقلال تغییر کند.

به گزارش آوای استقلال، مهاجم بلند قامت استقلال که فصل گذشته زننده گل های حساسی برای استقلال و یکی از ارکان قهرمانی این تیم بود، این فصل هم مورد توجه ریکاردو ساپینتو بود و مربی استقلال دوست داشت، زمانی که تیمش برای گل زنی به سانتر از کناره ها روی می آورد، این بازیکن درون زمین باشد، اما مصدومیت از ناحیه کمر این اجازه را به ریکاردو ساپینتو نداد.

 

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز استقلال در کانال رسمی این باشگاه نشان می دهد، آرمان رمضانی برای حضور دوباره در ترکیب استقلال آماده است و در صورت صلاحدید ساپینتو می تواند، به تیم کمک کند. این در کنار بازگشت امیر ارسلان مطهری به روزهای خوب می تواند، خبر خوشحال‌کننده‌ای برای مربی پرتغالی باشد.

 

استقلال از نظر موقعیت سازی در هفته های سپری شده یکی از بهترین تیم ها بوده، حتی یکی از سایت های آنالیز امید به گل استقلال را در یازده هفته سپری شده بیشتر از همه تیم ها دانسته اما واقعیت این است که استقلال به اندازه ای که در خلق موقعیت خوب است در استفاده از موقعیت خوب نبوده و حالا بازگشت دوباره آرمان رمضانی به ترکیب تیم به این معنی است که ساپینتو در برخی از بازی ها و برخی از دقایق می تواند تغییر تاکتیک دهد و برای استفاده از توپ های هوایی آرمان رمضانی را به میدان بفرستد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28392

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.