ترفند دیگری از سازمان لیگ! | آوای استقلال
0
گرفتن یار دوازدهم از استقلال؛

ترفند دیگری از سازمان لیگ!

  • کد خبر : 34046
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
ترفند دیگری از سازمان لیگ!
استقلال این روزها با حمایت هواداران چنان پیشتازی می کند که خواب را از چشم بدخواهان استقلال و کارمند حلقه به گوش آقایان گرفته است.

به گزارش آوای استقلال، به هر دری می زنند تا سد راه این تیمی شوند که جز خدا و هوادارانش کسی را ندارد. برای متوقف کردن استقلال از انجام هیچ رفتار زشت و تبعیض و ظلم و فسادی ابا ندارند.
استقلال نباید از پرسپولیس پیشی بگیرد، اصلا برنامه این نبود که استقلال جزو مدعیان قهرمانی باشد، آقایان تمام تلاش شان را کرده بودند قهرمان آسیا را به یک تیم معمولی تبدیل کنند اما سلطان محمود کیست وقتی خدا با ماست؟
استقلال نه تنها معمولی نشد و نمی شود نه تنها حتی یک هفته از جمع بالا نشینان جدول پایین نیامد بلکه با وجود اهدای چهار امتیاز سپاهان به پرسپولیس و با وجود اهدایی بودن تمام امتیازات پرسپولیس تا اینجای لیگ، باز این استقلال است که به شوق هواداران وفادار و نجیب خود و با حمایت های بی دریغ و حضور پر شور شان، صدر جدول را از آن خود کرده و خیال پایین آمدن هم ندارد اما سازمان لیگ هم خیال کوتاه آمدن و دست کشیدن از حمایت مطلق از پرسپولیس را ندارد!
حالا که هواداران استقلال در گرما و سرما و زیر باران و…بمب انرژی و انگیزه تیمشان هستند می خواهند بازوان قدرتمند این تیم محبوب را از کار بیندازند!!
چطور؟ مسابقه استقلال_تراکتور را در حالی که هیچ مانعی برای بازی در روز جمعه وجود ندارد را به شنبه موکول کردند تا هواداران نتوانند حضور حداکثری داشته باشند و با حمایت شان تیم را در کسب سه امتیازی دیگر یاری کنند!
سازمان لیگ مطیع و گوش به فرمان پرسپولیس است و به‌ویژه هر چه پیروانی دستور دهد را اجرا می کند، خواسته او متوقف کردن استقلال با هر روشی است که سازمان لیگ آموخته!
باشگاه استقلال نباید زیر بار انجام بازی در روز شنبه برود، نباید زیر بار این ظلم و فساد و تبانی برود، نباید اجازه بدهد بله قربان گویان سازمان لیگ دستورات پرسپولیس را برای ضربه زدن به استقلال مو به مو اجرا کنند!
بازی استقلال باید جمعه برگزار شود تا بتواند از حمایت هوادارانش برخوردار باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34046

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.