ترفند حقیقی برای جلب توجه دوربین ها! | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

ترفند حقیقی برای جلب توجه دوربین ها!

  • کد خبر : 33865
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
ترفند حقیقی برای جلب توجه دوربین ها!
گلر هوادار، دروازبان پر حاشیه ای است که هرگز با تمام ادعاهایش نتوانست حتی به عنوان دروازه‌بان دوم و سوم پرسپولیس جایگاه خودش را در این تیم تثبیت کند تا آنگونه  که دلش می خواهد تیتر رسانه ها و در کانون توجه هواداران و عکاسان باشد.

به گزارش آوای استقلال، وی تا کنون  برابر تمام تیم ها و  تمام مهاجمان تسلیم شده و بارها از بازیکنانی که حتی پست تخصصی شان هم گلزنی نبوده، گل خورده و دروازه اش را به روی هر آنکه میل به گلزنی داشته باز کرده اما اوج هنر دروازبانی او همیشه مقابل پرسپولیس بوده نه به لحاظ درخشش بلکه از نظر شیوه گل خوردن به گونه ای که طبیعی جلوه کند.
گل خوردن های وی به خاطر علاقه اش به پرسپولیس نیست و کسی هم نمی داند این دروازبان به چه علتی همواره ضعیف ترین عملکرد را مقابل پرسپولیس دارد.
گلر هوادار مقابل سرخ پوشان پایتخت میل به خود شیرینی دارد و تلاش می کند هیچ کدام از بازیکنان پا به توپ پرسپولیس را برای گلزنی نا امید نکند اگر چه در مواقعی که برای گل نخوردن تلاش می کند و برابر استقلال به آب و آتش می زند که دروازه اش بسته بماند تا از این طریق تیتر یک شود و از سوی پرسپولیسی ها مورد لطف و تعریف و تمجید قرار بگیرد که توانسته یک تنه استقلالی ها را ناکام بگذارد اما هیچوقت این رویای شیرین رنگ حقیقت به خود نگرفته و این دروازه بان عشق دیده شدن، همواره تماشایی تربن گل ها را از استقلالی ها خورده است.
تونل گلر هوادار با گل هایی لایی و زیبای استقلالی ها به او، افتتاح و مصطلح شد!
وی هرگز دروازبان قابلی نبوده و هرگز نتوانسته برای تیم هایش نقطه اطمینان باشد شاید چون بیشترین تمرکزش روی حرکات نمایشی و راهی برای دیده شدن بوده است!
او که با قابلیت های فنی اش نمی تواند توجه دوربین ها را به خود جلب کند با حرکات نمایشی، اغراق به هنگام مصدومیت یا حتی شبه برخورد بازیکنان با او، دعوا و کتک کاری و… جهت دوربین ها را به سمت خود می چرخاند.
در همین بازی استقلال_ هوادار آرمین سهرابیان اصلا برخوردی با دروازبان پر حاشیه تیم هوادار نداشت اما او مثل مار زخمی به خودش می پیچید جوری که نیمکت نشینان تیمش را نگران تعویض کرد!!
بعد از دو ساعت به خود لولیدن و به خود پیچیدن مثل فنر از جا بلند شد و بوسه لوس و عاشقانه ای به سمت سهرابیان پرتاب کرد تا مشخص شود نقش بازی می کرده و برای جلب توجه عکاسان و تصویر برداران خودش را به زمین کوبیده بود، ترفندی قدیمی و نخ نما از سوی آنهایی که عشق دیده شدن دارند!
اگر من یکی از اعضای کمیته انضباطی بودم به خاطر این ادا و اصول زشت و نمایشی حتما او را جریمه می کردم تا بفهمد بوسه ارسالی اش به مقدار زیادی لوس و تهوع آور بوده است!
سه گل تماشایی بازیکنان استقلال به هوادار، بار دیگر او را در ناکام گذاشتن استقلال ناکام گذاشت!
وی برابر پرسپولیس هم گل می خورد با این تفاوت که آنجا خودش بفرما می زند اما در برابر استقلال خودش را به آب و آتش می زند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33865

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.