تجمع اعتراضی هواداران ذوب‌آهن مقابل فدراسیون | آوای استقلال
1

تجمع اعتراضی هواداران ذوب‌آهن مقابل فدراسیون

  • کد خبر : 8628
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
تجمع اعتراضی هواداران ذوب‌آهن مقابل فدراسیون
تعدادی از هواداران تیم فوتبال ذوب آهن در اعتراض به اشتباهات داوری مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

به گزارش آوای استقلال،ذوب آهن یکی از تیم های لیگ بیستم به شمار می رود که یکی از دلایل شرایط نامساعد این روزهای خود را، عملکرد داوری می داند و مدیران این باشگاه معتقدند اگر این اشتباهات رخ نمی داد، حالا تیمشان برای سهمیه آسیایی می جنگید.

با این حال واقعیت در حال حاضر چیز دیگری است و سبزپوشان اصفهانی که در لیگ نوزدهم هم اصلا شرایط خوبی نداشتند و در ادامه در میانه های لیگ بیستم برای تغییر شرایط دست به تغییر سرمربی زدند  و مجتبی حسینی را به عنوان جانشین رحمان رضایی انتخاب کردند، ۲۳ امتیازی هستند و بالاتر از ماشین سازی و سایپا برای رسیدن به رقابت های لیگ برتر در دوره ۲۱ ام، رقابت بسیار شدیدی دارند.
در همین حین اما تعدادی از هواداران تیم فوتبال ذوب آهن که یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال در ایران به شمار می رود و بیش از نیم قرن سابقه دارد، با پرچم هایی مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شده اند و از مسئولان فدراسیون و به خصوص افشاریان رئیس کمیته داوران که در یکی از مصاحبه های اخیرش نیز در رابطه با این موضوع صحبت کرده بود، خواستار دقتِ بیشتر در چینش داوران برای ۴ هفته باقی مانده شده اند.
تیم فوتبال ذوب آهن روز سه شنبه در چارچوب هفته ۲۷ ام رقابت های لیگ برتر در مسجد سلیمان به مصاف شاگردان محمود فکری خواهد رفت.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8628

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.