تا این لحظه فقط سیلوا و دیگر هیچ! | آوای استقلال
0
روند نقل و انتقالات زمستانی استقلال در هاله ای از ابهام

تا این لحظه فقط سیلوا و دیگر هیچ!

  • کد خبر : 35655
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
تا این لحظه فقط سیلوا و دیگر هیچ!
مصاحبه اخیر جواد نکونام در خصوص روند نقل و انتقالات باشگاه و اظهار بی اطلاعی او درباره این موضوع به نوعی نشان می‌دهد که سرمربی استقلال چندان از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی رضایت ندارد و مثل هواداران نگران است که مبادا این تایم طلایی که برای تقویت تیمش روی آن حساب ویژه ای باز کرده بود مثل نقل و انتقالات پیش فصل از دست برود و بازیکنان مورد نظرش جذب نشوند!

به گزارش آوای استقلال، نکونام و خطیر که اوایل فصل اختلافاتی با یکدیگر داشتند در هفته های آغازین لیگ با وساطت علی دبیر رئیس فدراسیون کشتی که دوست مشترک هر دوی آن‌هاست کدورت‌ها و سوءتفاهم ها را کنار گذاشتند و دیگر پس از آن هیچ مجادله و حرف و حدیثی بین این دو نفر حداقل در انظار عمومی بوجود نیامد و حالا با توجه به عملکرد نامشخص باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی بیم آن می‌رود که عدم رضایت نکونام از مدیریت باشگاه در فصل نقل و انتقالات مجددا منجر به بروز اختلافاتی بین او و علی خطیر شود.
نکونام در آخرین مصاحبه خود به این نکته اشاره کرده که دو لیست که از آن به عنوان لیست اول و دوم یاد کرده به مدیریت باشگاه ارائه کرده است و انتظار دارد که باشگاه بازیکنان مورد او را جذب کند.
از طرف دیگر تا این لحظه فقط رافائل سیلوا به صورت رسمی به استقلال ملحق شده و هیچ بازیکن دیگری حتی در مرحله مذاکرات جدی و نهایی قرار ندارد.
لذا سیگنال های منفی که از صحبت‌های جواد نکونام و همچنین فضای نقل و انتقالاتی استقلال استخراج می‌شود موجب نگرانی هواداران شده است و آنها هر روز پیگیر آخرین وضعیت تیمشان در فصل نقل و انتقالات هستند اما حقیقتا هیچ جواب مشخص و قانع کننده برای ارائه به هواداران و رفع نگرانی آنها وجود ندارد.
البته مشکلات مالی باشگاه استقلال و برخی بدهی های قبلی همچنان به قوت خود باقی است و با این شرایط بعید به نظر می‌رسد که باشگاه بتواند برای جذب بازیکنان خارجی مورد نظر نکونام اقدام مؤثری انجام دهد. هر چند تا این لحظه هیچ حرف و سخنی توسط مدیریت باشگاه در خصوص روند نقل و انتقالات مطرح نشده و این سکوت سنگین بر نگرانی ها افزوده است.
در همین حال باشگاه پرسپولیس از طریق تمام لابی ها و ارتباطات خود حتی در سطح سفارت ایران در کرواسی در تلاش است تا به هر قیمتی برانکو را راضی کند که بار دیگر به نیمکت پرسپولیس برگردد اما همه می‌دانند که بازگشت برانکو برای این باشگاه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان آب می‌خورد و در شرایطی که استقلال صرفا به خاطر مشکلات مالی در جذب بازیکنان مورد نظر نکونام مشکل جدی دارد تیم رقیب استقلال علاوه بر جذب مربی خارجی چند بازیکن گرانقیمت نیز مد نظر دارد که با احتساب مبلغ قرارداد آنها رقمی که باید توسط باشگاه و پرسپولیس در همین بازه زمانی نقل و انتقالات زمستانی هزینه شود رقم سنگینی است که معلوم نیست از چه منابعی تامین می‌شود!
در هر صورت هواداران استقلال با بیم و امید منتظرند تا خبرهای خوشی از نقل و انتقالات استقلال منتشر شود و اتحاد و همدلی کم نظیری که در نیم فصل اول موجب صدرنشینی مقتدرانه استقلال در هفته های متوالی و قهرمانی نیم فصل شده بود در ادامه فصل نیز تداوم داشته باشد اما این اتفاق مهم محقق نخواهد شد مگر آنکه باشگاه بتواند خواسته های جواد نکونام را که به طور مشخص جذب پنج بازیکن در پستهای مختلف است برآورده کند و امیدواریم با وجود تمام مشکلات، روند نقل و انتقالات استقلال با رضایت نکونام و همچنین رضایت هواداران عزیز استقلال پیش برود و در نیم فصل دوم استقلال را قدرتمندتر از نیم فصل اول ببینیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35655

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.