تا آخر مهر توقف بازی‌ها؟ | آوای استقلال
4
در صورت صعود تیم ملی برای استقلال رخ می‌دهد؛

تا آخر مهر توقف بازی‌ها؟

  • کد خبر : 33181
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
تا آخر مهر توقف بازی‌ها؟
در صورتی که تیم ایران به نیمه نهایی مسابقات فوتبال هانگژو صعود کند، بازی استقلال مقابل مس رفسنجان هم به تعویق می‌افتد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال که ۴ بازیکن خود را همراه تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی به هانگژو فرستاده است، حالا مدت زیادی است که بازی رسمی نداشته و احتمال دارد این روند ادامه داشته باشد.

سیدحسین حسینی، ارسلان مطهری، امید حامدی‌فر و سامان تورانیان چهار بازیکن استقلال هستند که همراه شاگردان رضا عنایتی به هانگژو سفر کرده‌اند. حضور این نفرات باعث شده تا علاوه بر تعویق مسابقه با پرسپولیس در هفته پنجم، بازی هفته ششم آبی پوشان مقابل هوادار تهران در روز ۵ مهرماه نیز به تعویق بیفتد.

در چنین شرایطی احتمال دارد استقلالی‌ها بازی هفته هفتم خود را نیز در روز شنبه ۱۵ مهرماه انجام ندهند. اگر تیم اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی بتواند جواز حضور در جمع ۴ تیم برتر مسابقات را به دست بیاورد و راهی نیمه نهایی شود، آن‌وقت استقلال امکان بازی کردن در روز ۱۵ مهر را نیز ندارد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات رده‌بندی و فینال فوتبال هانگژو در روز ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود و اگر تیم امید به نیمه نهایی مسابقات صعود کند، حتما در یکی از بازی‌های فینال یا رده بندی حضور دارد و آن‌وقت بازیکنان استقلال همراه تیم ایران حداقل تا ۱۵ مهر درهانگژو حضور خواهند داشت.

در این شرایط بازی هفته هفتم استقلال مقابل مس رفسنجان نیز به تعویق می‌افتد و بی‌شک این مسئله مشکلاتی را برای جواد نکونام ایجاد خواهد کرد. اینکه استقلال بیش از ۴۵ روز هیچ بازی رسمی انجام ندهد، برای نکونام اتفاق خوبی نیست که البته در صورت صعود تیم ایران به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی سرمربی استقلال آن را تجربه خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33181

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.