بی انصاف نباشیم | آوای استقلال
2
سخنی با هواداران استقلال؛

بی انصاف نباشیم

  • کد خبر : 36013
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
بی انصاف نباشیم
فوتبال همیشه پر است از اتفاقات تلخ و شیرین، اشک ها و لبخندها، بردها و باخت ها... فوتبال را با همین تلخ و شیرین هایش دوست داریم و استقلال را به خاطر فرهنگ ناب و بی نظیر.

به گزارش آوای استقلال، در مکتب استقلال بی معرفتی و برچسب زدن معنایی ندارد، بی انصافی و بی معرفتی دور از مرام و مسلک ماست، بی وفایی و تنها گذاشتن در ذات ما و در فرهنگ ما نیست از ابتدا نبوده و برای همیشه نیز اینگونه خواهد ماند!
این که در تمرین یامگا مصدوم شد دل همه ما به درد آمد اما قطعا امید حامدی فر بیشتر از همه ما !
حالِ او بدتر از همه ماست شاید حتی حالی دقیقا شبیه یامگا پر از امید و اضطراب، پر از دلنگرانی و تلخی کُشنده…
این بی انصافی است که گمان کنیم او به عمد یامگا را زده، حتی فراتر از بی انصافی، این یک بی وجدانی محض و یک تهمت بزرگ است.
این که کسی بازی امید را نمی پسندد هیچ اشکالی ندارد، اینکه به سبک بازی او یا به عملکردش انتقاد داشته باشید اصلا ایرادی ندارد و کاملا طبیعی است اما این که عده ای چشم شان را ببندند و دهان شان را باز کنند، این که وجدان را زیر پا بگذارند و انصاف را زیر پا لگدمال کنند اصلا پذیرفتنی و قابل توجیه نیست، اینکه انتقاد به عملکرد امید حامدی فر را به اتفاق تلخ مصدومیت یامگا توسط او گره بزنیم کاری بس زشت و بی اخلاقی بس بزرگ است.
ما اگر امید را خوب نشناسیم اما مکتب استقلال را می شناسیم مثل خاکی که می گویند دامنگیر است، باشگاه استقلال و پیراهن مقدس این تیم هم خاصیتی دارد که هر که دل به آن ببندد شرافت و انسانیت، وجدان و اخلاق مداری از ویژگی های اخلاقی او می شود، چطور به بازیکن تیم مان می توانیم برچسب بی وجدانی بزنیم وقتی اعتقاد داریم استقلال مکتبی بی نظیر و خاکی دامنگیر دارد؟
تمام انتقادات فنی شما به حامدی فر قبول اما این که او را متهم کنید یا در این شرایط تلخ انتقادات را با کنایه به مصدوم کردن یامگا پتک کنید و بر سر او بزنید اوج بی انصافی است راستش نهایت بی وجدانی و ته بی معرفتی!
معتقد هستم آنها که این برچسب زشت را به حامدی فر می زنند از ما نیستند، استقلالی نیستند، هرگز هم نبوده اند نمی توانند باشند!
اینهمه بی انصافی در مکتب استقلالی جماعت ؟ هرگز!
به گمانم این تخم لقی است که بدخواهان استقلال به قصد ایجاد تفرقه و حاشیه، کاشتند.
ای کاش هیچ استقلالی بازی نخورد و هر کجا در فضای مجازی مطالب و کامنتی در این خصوص دیدید تنها با نوشتن تو استقلالی نیستی، دهان بدخواهان را ببندید و تخم نفاق را از خاک بیرون بکشید و حاشیه سازی را در نطفه خفه کنید.
ما در روزهای سخت، کنار هم می مانیم حتی اگر پای بازیکنانی در میان باشد که یک دقیقه هم برای تیم بازی نکرده باشند یا برای تیم مفید نبوده اند، به پاس بر تن داشتن پیراهن استقلال کنارش می مانیم و به بدخواهان اجازه تفرقه افکنی نمی دهیم.
با پیام های گرم به حامدی فر که این روزها به کابوسی وحشتناک دچار است کمک کنیم و به او دلداری بدهیم…
تفاوت ما با رقیب بی اصالت دقیقا در همین رفتارهای پخته و مرام و معرفت های ستودنی است…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36013

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.