بیرانوند پا در جای پای کنعانی زادگان! | آوای استقلال
2

بیرانوند پا در جای پای کنعانی زادگان!

  • کد خبر : 28057
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
بیرانوند پا در جای پای کنعانی زادگان!
یادم هست وقتی اولین مصاحبه علیرضا بیرانوند را خواندم و متوجه شدم چه مسیر سختی را پیموده تا موفقیت را در آغوش بگیرد فارغ از رنگها تحسینش کردم و به رغم آنکه هر از گاهی رفتار زشت و وقیحانه ای از او سر می زد(مثل هول دادن سرباز نیروی انتظامی) هرگز علیه وی مطلبی ننوشتیم و نوع برخورد وی را به حساب سواد اندک و اینکه خیلی زود مجبور به کار و کسب درآمد شده بود و زمان زیادی در خانواده نبوده تا درست تربیت شود و این که چون محرومیت کشیده بود و به یکباره به ثروت و شهرت رسیده بود و ظرفیت این پشرفت را نداشته، گذاشتیم و چشم روی رفتارش می بستیم.

به گزارش آوای استقلال، تحسینش می کردیم که توانسته از دل محرومیت خودش را بالا بکشد و از سختی ها بگذرد و به جای گام زدن در راه خلاف به ورزش روی برده، کار کرده و تشکیل خانواده داده است!
اما گاهی آدم ها زیاده از حد بی جنبه و بی ظرفیت می شوند کمتر از ظرف ذاتی شان ظرفیت نشان می دهند.
گاهی آنقدر رفتارشان زننده است که نیازی نیست گذشته شان را بدانی، ناخودآگاه میفهمی چه گذشته ای داشته!
این که عده ای ممکن است خواسته ها و آرزوهای زیادی برایشان حسرت شده باشد و هرگز به آن دست نیافته باشند باعث نمی شود رفتارهای غیر اخلاقی از خود بروز دهند اما اگر ذات بدی داشته باشند آن حسرت ها تبدیل به عقده می شود و رفتارهایشان به گونه ای خواهد بود که حتی اگر گرانترین ماشین و بهترین ویلا و بهترین محل زندگی را داشته باشند ناخودآگاه اولین ویژگی که از آنها به ذهن می‌رسد عقده ایِ تازه به دوران رسیده بودنشان است!
آنها که به خاطر محرومیت، حسرت بسیاری چیزها را ممکن است به دل داشته باشند با آدم هایی که عقده ای و بیمار هستند کاملا فرق دارند!
علیرضا بیرانوند مصداق بارز نمونه دوم است آدمی پر از عقده و کینه و کمبود!
آنقدر احساس کمبود در او زیاد است که نه حرمت خانواده برایش مهم است نه احساس فرزندانش بعد از اینکه بفهمند پدرشان چه آدم لاابالی است!
مردی که دو فرزند دارد و همسری که در روزهای سخت فقر و نداری کنار او بوده، چگونه آنقدر چندش و دل به هم زن می شود که با دختران معلوم الحال وارد رابطه می شود؟
چگونه آنقدر وقیح می شود که به رغم متاهل بودن با زنان دیگری ارتباط برقرار می کند؟
چت ها و فایل های صوتی لو رفته بیرانوند آنقدر زننده است که آدم دلش می خواهد گوش او را بگیرد و پرت کند ته همان فلاکتی که بوده است!
در اوج نفهمی و بی شخصیتی به کسانی ابراز عشق می کند که او را اصلا آدم حساب نمی کنند ولی او به خاطر بودن با آنها همسرش را،مادر دو فرزندش را نادیده می گیرد، غرور و عشق همسرش را، احساس و جایگاهش را له می کند!

آقای بیرانوند کاش ظرفیت پیشرفت را داشتی، کاش جوری رفتار نمی کردی که دیگر نتوان به آدم هایی شبیه به گذشته تو اعتماد کرد!

کاش مسئولین مربوطه وقتی رسوایی کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی برملا شد چنان برخوردی با او می کردند که درس عبرتی می شد برای همه تا بفهمند شهرتشان برای آنها حاشیه امنیت نمی سازد و به خاطر آنکه خواه ناخواه الگوی کودکان و نوجوانان می شوند باید بیشتر مراقب رفتار خود باشند نه اینکه افسار گسیخته شوند و تمام حرمت ها را بشکنند و مروج بی اخلاقی و باعث سست شدن بنیان خانواده شوند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28057

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.