به چاه نفت وصل باش و پادشاهی کن! | آوای استقلال
1
یادداشت طنز

به چاه نفت وصل باش و پادشاهی کن!

  • کد خبر : 34400
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
به چاه نفت وصل باش و پادشاهی کن!
یه تیمی هست که چند سالیه با دست بسته و جیب خالی داره قهرمان میشه و تازه هیچکس هم خبر نداشته که تغذیه اونا در این مدت نون و تخم مرغ آب پز و خیارشور بوده!

از بی پولی و فلاکت اون تیم هم چیزی نگم بهتره میترسم از غصه تشنج کنید. یعنی سر تمرینشون که برید یه فضایی مثل شِعب اَبی طالب براتون تجسم میشه و فقط عده ای بازیکن فداکار رو می‌بینید که از گرسنگی و نداری دارن ریاضت میکشن و به عشق هواداران فی سبیل الله بازی می‌کنن!
یه دروازه بان ذخیره هم داشتن چندین سال عین آدامس به نیمکت چسبیده بود و بابت لم دادن روی نیمکت قرارداد دلاری داشت و پول خوبی به جیب می‌زد تا اینکه از نیمکت نشینی در ارتش سرخ و فتح متوالی جام باشگاههای آسیا خسته شد و گفت برم یه جایی که چهارتا شیرجه بزنم و لااقل لباسم خاکی بشه و پولی که سر سفره زن و بچه میبرم حلال باشه!
اسمش رادوشوویچ بود
مؤثرترین کاری که ازش دیدیم این بود که در صحنه شادی پس از گل از خواب بیدار می‌شد و می‌پرید روی سر و کول بقیه تا مثلا یه کاری کرده باشه…
رادو رفت اما بعد از رفتنش تازه فهمیدیم چه قرارداد نون و آبداری داشته و چه پولی به جیب می‌زده…
قرارداد طرف جوری بوده که هنوزم می‌گه طلبکارم اما طوفان سرخ آسیا بیدی نیست که با این بادها بلرزه و هر چقدر هم بدهکار باشه از محل مطالباتی که از فیفا طلبکار هستن پرداخت می‌شه!
پول برانکو و دیاباته و پریرا و بودیمیر و لوکادیا و کلی بازیکن خارجی دیگه هم از همون محل دادن اما اینقدر این پول خیر و برکت داره که تموم نمی‌شه لامصب!
تازگی هم که معلوم شده دیاباته با وجود دریافتی زیادی که داشته ته حسابش هنوز ۳۷۰ هزار دلار طلبکار هست و معلوم نیست قراردادش چقدر بوده که اینقدر باقی مانده…
یه روایتی هم هست که می‌گن ارتش سرخ آسیا به چاه نفت وصل هست و اینقدر ذخیره منابع مالی قوی داره که میتونه به دولت هم وام بلاعوض بده:)))
یه مربی هم دارن اینقدر روحیه حساس و لطیفی داره که اگه چپ بهش نگاه کنن قهر میکنه و از بس هنرپیشه خوبیه در انظار عمومی چند قطره اشک هم میریزه بلکه دل باشگاه به رحم بیاد و یه چند میلیاردی به قراردادش اضافه کنه…
یه نفری هم کنار تیمشون هست یه زمانی می‌گفت تاتنهام انگلیس منو خواسته ولی استخاره کردم بد اومد منم نرفتم و به عشق پرسپولیس موندم. همون آدم الان یه حقوق نجومی می‌گیره و رسالتی که بر دوش داره اینه که قبل بازی‌ها برای بچه های تیمشون کلاس توجیهی شارلاتان بازی بگذاره که در مواقع ضروری داور رو تحت فشار قرار بدهند تا خدای نکرده داور هوس نکنه عادلانه سوت بزنه!
و من الله توفیق

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34400

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.