به سیلوا خیلی خوشبین هستم/استقلال روحیه بهتری دارد | آوای استقلال
1
بهتاش فریبا در گفت‌وگو با آوای استقلال:

به سیلوا خیلی خوشبین هستم/استقلال روحیه بهتری دارد

  • کد خبر : 21759
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
به سیلوا خیلی خوشبین هستم/استقلال روحیه بهتری دارد
بهتاش فریبا معتقد است استقلال از نظر ذهنی آمادگی بهتری نسبت به رقیب برای دربی دارد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با آوای استقلال درمورد دربی روز پنجشنبه گفت: به نظرم دربی زیبایی در پیش داریم و با جسارت و تمرکز می توانیم برنده این بازی شویم.
وی ادامه داد: دربی همیشه حساس بوده است و بحث روانی در تیم های خیلی مهم است. به نظر من با توجه به جدول و شرایطی که مشخص است و البته اینکه استقلال تا به اینجای کار باخت نداشته است، تیم ما روحیه بهتری دارد و می تواند از پس این دیدار حساس بر بیاید.
وی درمورد بازیکنان خارجی استقلال ادامه داد: به سیلوا خیلی خوشبین هستم. خرید خوبی بود و می تواند به استقلال کمک زیادی کند. در بازی گذشته دیدیم که چندین پاس تاثیر گذار داشت. به نظرم خارجی های استقلال کمک زیادی خواهند کرد و تبدیل به نقطه مثبت می شوند.
فریبا در ادامه افزود: دوست ندارم درمورد حواشی صحبت کنم. صدرنشینی استقلال و مجیدی جایی برای حاشیه نمی گذارد. ما بهترین هستیم و نباید اجازه دهیم آقایان تمرکز تیم را بهم بریزند.
فریبا درمورد کدورت پیش آمده بین منصوریان و مجیدی گفت: این مسئله درون خانوادگی است و بهتر بود با صحبت بین طرفین حل می شد.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: امیدوارم که استقلال روند شکست نخوردن را تداوم بخشد و با پیروزی در دربی فاصله با تیم دوم را به عدد ۹ برساند تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21759

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.