بعید می دانم قایدی و کریمی فصل بعد به استقلال برگردند | آوای استقلال
3
امین منوچهری مطرح کرد؛

بعید می دانم قایدی و کریمی فصل بعد به استقلال برگردند

  • کد خبر : 24047
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
بعید می دانم قایدی و کریمی فصل بعد به استقلال برگردند
امین منوچهری معتقد است استقلال باید هرچه زودتر تکلیف کادرفنی را روشن کند.

به گزارش آوای استقلال، امین منوچهری در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال درباره آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: متاسفانه فعلا وضعیت خوب نیست و ای کاش شرایط تیم قهرمان هرچه سریع تر مشخص شود. ما هر بار که قهرمان شدیم، اتفاقاتی افتاده که متاسفانه جلوی تداوم روند موفقیت تیم در فصل بعدی را گرفته است. الان هم متاسفانه شاهد همان مباحث قدیمی هستیم و این بلاتکلیفی می تواند آسیب زیادی را به سرنوشت تیم برای فصل بعدی بزند.
وی درباره انتقاداتی که به مجیدی از بابت جدایی از استقلال می شود گفت: ای کاش فراموشکار نباشیم و همه چیز را به یاد داشته باشیم. این همان استقلالی بود که ۹ سال قهرمان نشده بود. در همین چند سال به دفعات و با سرمربیان مختلف، باز هم عنوان قهرمانی دور مانده و موفق نشده بودیم. در نهایت هم استقلال با فرهاد مجیدی به این عنوان رسید و نباید قدرنشناس و فراموشکار باشیم.
منوچهری افزود: استقلال در حالی امسال به قهرمانی رسید که همه رکوردها را شکست. در تمام ادوار لیگ هیچ تیمی به این مقدار امتیاز نرسیده بود. در کل لیگ هیچ تیمی ۱۰ گل نخورده بود و در نهایت هم در تاریخ فوتبال ایران هیچ تیمی بدون شکست قهرمان نشده بود و شاید هم این اتفاق دیگر هرگز تکرار نشود. این افتخارات کمی نیست که همه و همه با مجیدی به دست آمد. بنابراین امیدوارم روزهای خوشی که با مجیدی رقم خورد را هم فراموش نکنیم.
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در هر صورت هرکسی صلاح کار خودش را بهتر می داند. شاید صلاح کار در این بود که مجیدی برود و شاید پای دیگری در میان بود که ما نمی دانیم. در نهایت امیدوارم اتفاقی بیفتد که هر چه سریعتر تکلیف نیمکت استقلال با حضور هر سرمربی که مدنظر مدیران استقلال است مشخص شود تا از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم. استقلال قهرمان لیگ شده و باید زودتر کار خود را برای فصل نقل و انتقالات آغاز کند.
منوچهری که رابطه نزدیکی با علی کریمی دارد درباره احتمال بازگشت این بازیکن به استقلال گفت: علی با تیم ترکیه ای قرارداد دارد و بعید است این اتفاق بیفتد. این بازیکن ماهها مصدوم بود اما حالا به شرایط خوبی رسیده و بعید است ترک ها او را رها کنند. البته خود علی همیشه از تمایلش برای بازگشت می گوید ولی باید شرایط را هم بسنجیم. در این وضعیت بازگشت کریمی به استقلال محتمل نیست.
وی یادآور شد: در دورهمی های دوستانه در چند روز آینده کریمی و قایدی را می بینیم و در این خصوص از آنها سوال می کنم اما هر دو بازیکن تحت قرارداد با باشگاه های خود هستند و بعید است پای بازگشتشان به استقلال در میان باشد.
مربی تیم نونهالان استقلال درباره شرایط این تیم گفت: همان‌طور که می‌دانید اصلی‌ترین رکن تیم‌های پایه همین نونهالان هستند چون فوتبال از این سن و سال برای یک فوتبالیست تقریبا به صورت حرفه‌ای آغاز می‌شود و مطمئنا بازیکنان موفق حتما آموزش و تربیت درستی را از سنین کودکی داشته‌اند. من به همه این موارد واقف هستم اما پیش از هر صحبتی از اطمینان و اعتماد باشگاه خیلی خوشحالم و امیدوارم سربلند از این چالش بیرون بیایم. به صورت کامل و با همه وجود مسئولیتی که در قبال این بچه‌ها و نسل آینده فوتبال دارم را درک می‌کنم. امیدوارم این نفراتی که قرار است با آنها کار کنم نسل آینده فوتبال ایران باشند اما فعلا صحبت از نسل آینده استقلال است و امیدوارم بتوانم شرایط فوتبال و پیش از آن اصول اولیه انسانیت را به آنها آموزش بدهم که نه‌تنها برای فوتبال بلکه برای بیرون از فوتبال و زندگی‌شان هم بتوانم برای این دسته از بازیکنان؛ الگوی مناسبی باشم. تمام تلاش من همین است که بتوانم این کار را انجام بدهم هرچند در این بین سعی می‌کنم تا از لحاظ فنی نیز تاثیرگذار ظاهر شده و اصول فوتبال را به درستی به آنها یاد بدهم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24047

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.