برهانی: شاگردانم جواهر فوتبال ایران هستند | آوای استقلال
1
از حمایت‌های فتح‌الله‌زاده متشکرم

برهانی: شاگردانم جواهر فوتبال ایران هستند

  • کد خبر : 29861
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
برهانی: شاگردانم جواهر فوتبال ایران هستند
سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت: با جرات می‌توانم بگویم بازیکنانی که در این رده سنی توپ می‌زنند جواهر هستند، این بازیکنان آینده فوتبال استقلال و ایران هستند و به طور حتم در آینده‌ای نزدیک حرف‌های زیادی از آنها خواهید شنید.

به گزارش آوای استقلال، تیم فوتبال امید استقلال در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌های این رده سنی توانست عنوان قهرمانی را به دست اورد.
هدایت این تیم بر عهده آرش برهانی مهاجم سال‌های نه چندان دور آبی‌پوشان است که سال‌ها در خط حمله استقلال به میدان رفت و رکوردار گلزنی این باشگاه در لیگ برتر است.
برهانی در دو سال گذشته نتایج فوق‌العاده‌ای با امید‌های استقلال کسب کرده است. او توانسته دو قهرمانی در مسابقات آسیا ویژن تهران و یک قهرمانی در لیگ کشوری کسب کند تا نشان دهد آینده درخشانی در مربیگری پیش روی خود دارد.
برهانی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با  اشاره به قهرمانی امید استقلال در مسابقات آسیا ویژه تهران (بالاترین و معتبرترین مسابقات پایه‌های استان تهران) اظهار داشت: این قهرمانی یک اتفاق شیرین برای مجموعه استقلال بود که با شایستگی حاصل شد.
وی افزود: ما توانستم دو هفته زودتر به پایان مسابقات قهرمان شویم. البته باید این اتفاق خیلی زودتر رخ می‌داد، اگر در خیلی از مسابقات بدشانس نبودیم، اگر در برخی از بازی‌ها داوری‌ها به ضرر ما نبود، اگر بچه‌ها رقبا را دست کم نمی‌گرفتند چندین هفته زودتر این قهرمانی به نام استقلال زده می‌شد.
مدیر آکادمی استقلال خاطرنشان کرد: امید استقلال تمام مدعیان و رقبای قدرتمند را از پیش روبرداست و امتیازاتی که از دست دادیم برابر تیم‌های ته جدولی بود، تا کنون فقط یک باخت نصیبمان شده است که در روز عجیب شکل گرفت، در آن بازی فرصت‌های زیادی را برای گلزنی از دست دادیم و روی یک اتفاق و حادثه گل خوردیم.
برهانی تصریح کرد: با جرات می‌توانم بگویم بازیکنانی که در این رده سنی توپ می‌زنند جواهر هستند، این بازیکنان آینده فوتبال استقلال و ایران هستند و به طور حتم در آینده‌ای نزدیک حرف‌های زیادی از آنها خواهید شنید.
وی تاکید کرد: هر کدام از این بچه‌هایی که در امید استقلال حضور داشتند در فوتبال ایران به نام‌های بزرگی تبدیل خواهند شد، بازیکنانی که ستاره های استقلال خواهند شد و موجبات خوشحالی هواداران را فراهم می‌کنند.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: باید از از مدیر عامل باشگاه استقلال هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم، فتح‌الله‌زاده واقعا حمایت‌های ویژه‌ای از من، آکادمی استقلال داشته است،او در این مدت که مدیرعاملی استقلال را بر عهده گرفته است تلاش‌های زیادی را انجام و خدمات بزرگی را برای استقلال انجام داده است، به طور حتم آینده درخشانی پیش روی استقلال است و هواداران باید بدانند او روزهای خوبی را مثل تمام سال‌هایی که مدیر عامل بوده است برای بهترین و پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره آسیا رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29861

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.