برهانی: با ساپینتو حرف می‌زنم/ بازیکنان شایسته به بزرگسالان تحویل می‌دهم | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

برهانی: با ساپینتو حرف می‌زنم/ بازیکنان شایسته به بزرگسالان تحویل می‌دهم

  • کد خبر : 25815
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
برهانی: با ساپینتو حرف می‌زنم/ بازیکنان شایسته به بزرگسالان تحویل می‌دهم
برهانی به زودی با ریکاردو ساپینتو دیدار می کند.

به گزارش آوای استقلال، آرش برهانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت:با مساعدت و همکاری آقای عرب براقی توانستیم یک اردوی مناسب را برای امیدهای استقلال در شهر سمنان برگزار کنیم، با جرات می‌توانم بگویم این اردو از نظر امکانات تمرینی و رفاهی در بهترین و بالاترین سطح برگزار شد و اثرات آن در مسابقاتی که پیش رویمان است مشخص خواهد شد.
وی افزود:هدف اصلی و بزرگ آکادمی استقلال فراهم کردن بستر مناسب برای استعدادهایی است که در آینده به ستاره‌های بزرگی در فوتبال ایران تبدیل خواهند شد، به طور حتم نفرات شاخص و مستعدی در تیم‌های پایه‌ای استقلال وجود دارند که در آینده‌ای نزدیک به نام‌های بزرگی تبدیل می‌شوند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:تا کنون با ساپینتو درباره آکادمی استقلال حرف نزده‌ام و جلسه‌ای برگزار نشده است اما به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.
برهانی تاکید کرد:پس از بازگشت استقلال از اردوی ترکیه جلسه‌ای را با سرمربی آبی‌پوشان برگزار کرده و پیرامون مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر خواهم پرداخت، خوشبختانه ساپینتو نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان و تیم‌های پایه‌ای داشته و تلاش خواهیم کرد تا همکاری نزدیکی با وی داشته باشم.
وی گفت: لیگ بیست‌و دوم لیگ ویژه و جذابی خواهد بود و مدعیان قدرتمندی خواهد داشت اما استقلال به عنوان قهرمان شایسته فصل قبل تلاش خواهد کرد تا از قهرمانی‌اش دفاع کند و شایستگی این مهم را دارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25815

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.