برای پیوند کلیه باید ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم | آوای استقلال
1
علی چینی در گفت و گو با آوای استقلال:

برای پیوند کلیه باید ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم

  • کد خبر : 20532
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۴۷
برای پیوند  کلیه باید ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم
علی چینی معتقد است که سرنوشت قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دست استقلال است.

علی چینی درباره آخرین وضعیت اش در روزهای اخیر در گفت و گو با آوای استقلال اظهار داشت: فعلاً باید تا بیست و سوم بهمن صبر کنم و یک آزمایش دیگر هم بدهم و بعد از آن تصمیم می گیرند که چه اتفاقی بیفتد اما وضعیت خوب نیست و بحث پیوند پیش آمده و به نظر می رسد پیوند کلیه قطعی است اما ۲۳ بهمن همه چیز مشخص میشود.
چینی که در این مدت هزینه های زیادی را انجام داده و به نظر می‌رسد که حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه های پیوند کلیه او خواهد شد در این مورد گفت: از هیچکس توقعی ندارم و دست نیاز به سوی هیچ احدی دراز نمیکنم فقط دوست دارم یک بار دیگر سلامتی ام را به دست بیاورم و به جامعه برگردم تا ببینیم در آینده خدا چه می‌خواهد در هر صورت هزینه‌ها بالا است و امیدوارم که در ادامه اتفاقات خوبی بیفتد.
وی درباره دیدار دو تیم استقلال و هوادار اظهار داشت: این بازی را دیدم و به نظر می رسید استقلال به خاطر ابتلای بازیکنان این تیم به بیماری کرونا از لحاظ بدنی مشکل داشت و برخلاف آن که پیکانی ها می گفتند که استقلال به خاطر هراس از ما کرونا نمایی می کند دیدید که در نهایت این موضوع یعنی عقب افتادن مسابقه به ضرر استقلال شد و این تیم ضرر کرد چون همه تیم ها استراحت کردند و در این مدت به فکر تقویت خود و مسائل تاکتیکی بودند اما استقلال باید از لحاظ بدنی خودش را آماده می‌کرد تا هر ۴ روز یک بار بازی کرده اما در هر صورت این اتفاقی بود که برای هر تیمی می‌توانست پیشامد کند و ای کاش سازمان لیگ این شرایط را در نظر می‌گرفت.
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: با همه این تفاسیر هوادار تیم چغری نشان داد و احتمالاً در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت آنها خیلی خوب پرسینگ می‌کردند و فقط نقطه ضعف تیم هوادار در این بود که برنامه‌ای برای گل زدن به جز در ضربات کاشته و اوت دستی نداشتند و فقط روی ضربات ایستگاهی که معین عباسیان خطرساز می شد موقعیت سازی می کردند اما در هر صورت مهم ۳ امتیاز بود که استقلال با تجربه بازیکنانش به این امر رسید تا در کورس قهرمانی در جدول باقی بماند.
چینی درباره اینکه به نظر می‌رسد همه چیز در فصل جاری برای قهرمانی استقلال مهیا است گفت: کار سخت است چون ما بارها دیدیم که حتی بهترین تیم‌های جهان با وجود بهترین بازیکنان هم قهرمان نشده اند. فوتبال قوانین نانوشته شده زیادی دارد و تیم‌ها هم روز خوب و بد دارند ضمن اینکه در نیم فصل دوم حتی پایین جدولی ها برای آنکه سقوط نکنند یقه مدعیان را می‌گیرند و از آنجایی که نیم فصل دوم رقابت‌ها فرسایشی پیش می‌رود، کار بسیار سخت است.
وی افزود: اتفاقاً بازیکنان جدید هرچقدر هم خوب باشند زمان زیادی می‌برد تا بخواهند با بقیه هماهنگ می‌شوند بنابراین فقط داشتن مهره مهم نیست اما مهمترین امر این است که در نیم فصل دوم کادرفنی بتواند به خوبی از لحاظ جسمانی و ذهنی بازیکنان را در حالت ایده آل نگه داشته و آن ها خوب ریکاوری کنند تا به امید خدا این روند امتیازگیری ادامه پیدا کند. در هر صورت کار سخت است اما امیدوارم این اتفاق برای استقلال بیفتد و تیم بعد از سال ها قهرمان شود.
پیشکسوت استقلال درباره دیداری این تیم مقابل پیکان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پیکان نسبت به بازی دور رفت که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد، خودش را تقویت کرده و نسبت به آن بازی با تجربه تر و با انگیزتر است و نباید این تیم را دست‌کم گرفت اما مطمئن باشید اگر از سد این تیم بگذریم قطعاً استقلال فینالیست خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20532

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.