برای من حاشیه درست می‌کنند/می‌خواهم رضایت ساپینتو را جلب کنم | آوای استقلال
1
عرفان باقری در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد:

برای من حاشیه درست می‌کنند/می‌خواهم رضایت ساپینتو را جلب کنم

  • کد خبر : 26005
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
برای من حاشیه درست می‌کنند/می‌خواهم رضایت ساپینتو را جلب کنم
بازیکن جوان استقلال گفت: متاسفانه برخی از حاشیه‌ها که برای من مطرح شده است به دور از واقعیت می‌باشد، من از برخی از این حاشیه‌ها خبری ندارم و توجهی به آنها ندارم.

به گزارش آوای استقلال، «عرفان باقری» بازیکن جوان استقلال در گفتگوی اختصاصی با آوای استقلال اظهار داشت: من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در تمرینات استقلال به نمایش بگذارم و بتوانم رضایت ساپینتو را جلب کنم.
وی افزود: ساپینتو مربی بزرگی است و کارنامه خوبی را در طول دوران حرفه‌ای خود بر جای گذاشته است، به طور حتم وی انگیزه‌های زیادی را برای موفقیت در استقلال دارد.
بازیکن جوان استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از حاشیه‌ها که برای من مطرح شده است به دور از واقعیت می‌باشد، من از برخی از این حاشیه‌ها خبری ندارم و توجهی به آنها ندارم.
باقری تصریح کرد: متاسفانه در این اردوی تیم جوانان ایران غایب هستم اما امیدوارم در اردوی بعدی تیم جوانان حاضر باشم و بتوانم شایستگی‌هایم را نشان بدهم.
وی تاکید کرد: استقلال تیم بزرگی است و من قدر این پیراهن بزرگ را می‌دانم، امیدوارم در لیگ برتر بتوانم برای استقلال به میدان رفته و به آرزوی خود برسم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26005

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.