برای فسخ قرارداد به مدیران استقلال مراجعه کنید! | آوای استقلال
3

برای فسخ قرارداد به مدیران استقلال مراجعه کنید!

  • کد خبر : 11124
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
برای فسخ قرارداد به مدیران استقلال مراجعه کنید!
محمد دانشگر، مدافع استقلال امروز (یکشنبه) وقتی متوجه شد باشگاه استقلال نمی‌تواند پولش را بدهد، با استفاده از نامه اخطار فسخ قرارداد یک طرفه‌ای که داده بود، قراردادش را در سازمان لیگ فسخ کرد.

به گزارش آوای استقلال،

فارغ از رفتارهای حاشیه‌ای دانشگر در سال‌های اخیر، جای تأسف دارد که باشگاه استقلال خیلی راحت اجازه داد بازیکنی که تحت قرارداد است بتواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

سیاست مسئولان استقلال و فرهاد مجیدی در نقل‌وانتقالات با سال‌های گذشته تفاوت کرده و بازیکنانی که نتوانند رضایت آنها را جلب کنند، کنار گذاشته می‌شوند. در مورد دانشگر شاید حق با باشگاه و مجیدی باشد و این بازیکن حواشی زیادی داشته و چندین بار به دلایل انضباطی کنار گذاشته شده است، اما بحث اصلی این است که مدافع استقلال تحت قرارداد باشگاه بود و نباید اجازه می‌داند او به راحتی قراردادش را فسخ کند.

اگر باشگاه قصد ادامه همکاری با دانشگر را نداشت، باید مطالباتش را پرداخت می‌کرد و سپس برای تیم‌های خواهان او رقمی را تعیین می‌کرد، اما با این شرایط دانشگر نه تنها قراردادش را فسخ کرد، بلکه می‌تواند برای گرفتن طلبش از استقلال شکایت کند.

با عملکردی که مدیران استقلال دارند، باید به بازیکنان گفت که اگر قصد فسخ قرارداد دارید به باشگاه استقلال مراجعه کنید، چون خیلی راحت می‌توانید بدون رضایت‌نامه جدا شوید و سودی به هم به این باشگاه ندهید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=11124

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.