برای استقلال داور خارجی بگذارید! | آوای استقلال
2
فرزامی در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد:

برای استقلال داور خارجی بگذارید!

  • کد خبر : 27398
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
برای استقلال داور خارجی بگذارید!
پیشکسوت استقلال گفت:باشگاه استقلال باید فدراسیون را تحت فشار بگذارد تا داوری بهبود پیدا کند یا بازی‌های این تیم را داوران خارجی سوت بزنند، این نمی‌شود که در هر بازی یک پنالتی به سود این تیم گرفته نشود.

به گزارش آوای استقلال، «حسین فرزامی» روز چهارشنبه در گفتگو با خبر نگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال پس از چند هفته توانست در لیگ برتر نمایش قابل قبولای را در لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به نمایش گذاشته و سه امتیاز شیرین را به دست آورد.
وی افزود: من امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، استقلال فصل سخت و دشواری را پیش رو دارد و اگر می‌خواهد عنوان قهرمانی را به دست آورد باید کمترین اشتباه و لغزش را داشته باشد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مهم‌ترین معضل فوتبال ایران بحث داوری است، متاسفانه در این چند هفته که از لیگ برتر سپری شده است داوری‌ها فاجعه بوده است، اینکه داوری‌ها به سود تیم خاص است.
فرزامی تصریح کرد: به نظر من باشگاه استقلال باید فدراسیون را تحت فشار بگذارد تا داوری بهبود پیدا کند یا بازی‌های این تیم را داوران خارجی سوت بزنند، این نمی‌شود که در هر بازی یک پنالتی به سود این تیم گرفته نشود.
وی تاکید کرد: من وقتی آجورلو در باشگاه پاس حضور داشت با وی اختلاف سلیقه داشتم و وقتی او مدیرعامل استقلال رشد و با هم روبرو شدیم به من گفت هنوز با من اختلاف داری؟ در جواب به او پاسخ دادم شما مدیر تیمی هستی که جوانی‌ام را در آن پشت سر گذاشتم و هیچ اختلافی ندارم و اگر کمکی از دستم بر آید انجام می‌دهم.
عضو اسبق هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره ریکاردو ساپینتو گفت: او یک مربی درجه سوم اروپایی است، او به طور حتم اگر از اروپا پیشنهاد مناسبی داشت هرگز به استقلال نمی‌آمد، استقلال در این فصل نوسان زیادی داشته است، هنوز بازی‌های سخت استقلال باقی مانده است و بعد از آن باید به ساپنتو نمره داد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27398

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.