بدنامی برای شما بهتر از گمنامی است | آوای استقلال
0
پاسخ باشگاه استقلال به اهانت خیبری؛

بدنامی برای شما بهتر از گمنامی است

  • کد خبر : 30871
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
بدنامی برای شما بهتر از گمنامی است
باشگاه استقلال بارها و بارها در طول این فصل نشان داده هیچ علاقه‌ای به مجادله کلامی و بیانیه نویسی‌های اعتراضی نداشته اما هر بار در مقام پاسخگویی و دفاع از حقوق تضییع شده ناچار به واکنش شده است.

به گزارش آوای استقلال و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، متاسفانه حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علاقه بسیاری دارد هر از گاهی در مورد تیم بزرگ استقلال صحبت کند و با خودشیرینی به دنبال پیدا کردن جایی در میان هواداران تیمش باشد. باعث تاسف بسیار است که عضو هیات مدیره یک باشگاه تا این حد ادبیات سخیف و سطح پائینی دارد.

قابل توجه اینکه ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال بعد از پایان بازی شب گذشته مقابل تراکتور در کنفرانس خبری با صراحت گفت: من به همه تیم ها از جمله سپاهان و پرسپولیس احترام می گذارم، اما این حق را دارم که نظر خودم را داشته باشم و ضمن احترام، به نظر من استقلال شایسته قهرمانی بود و من به همین دلیل به تیمی که قهرمان شده تبریک نمی‌گویم.

این حرف نشان دهنده نگاه حرفه‌ای و منصفانه سرمربی تیم استقلال است و هیچ گونه بی احترامی به هیچ تیمی نبود. اما متاسفانه خبیری که پیش از این هم اظهار نظر اضافی در مورد کاپیتان استقلال انجام داد و به همین دلیل توبیخ شد، باز هم خارج از حد و حدود و اندازه خود صحبت کرده و به سرمربی تیم استقلال بی احترامی کرده است.

چرا در حالی که ریکاردو ساپینتو هیچ گونه بی احترامی نکرده خبیری از کلمات زشت و سخیف در مورد سرمربی تیم استقلال صحبت می‌کند؟ آیا این خود نشان دهنده بی ادبی و بی فرهنگی و بی شخصیتی او نیست؟ آیا کسی که در چنین شرایطی می‌گوید سرمربی تیم حریف بی فرهنگ و بی شخصیت است، خود نماد بی فرهنگی و بی شخصیتی نیست؟ به نظر می‌رسد علاقه فراوان به مصاحبه به شکل بدی حسین خبیری را اذیت می‌کند!

باشگاه استقلال در راستای حمایت از حقوق سرمربی و هواداران خود، به دلیل این صحبت‌های سخیف و بی ادبانه از عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می‌کند.

گویا برای خبیری بد نامی بهتر از گمنامی است که البته باشگاه استقلال چنین اجازه‌ای به او و امثال او نمی‌دهد و در صورت تکرار، با شیوه‌های دیگری پاسخ او را می‌دهد.

🔹 @avayeesteghlal4

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30871

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.