ببرها، صیاد جدید اللهیار | آوای استقلال
1
مهاجم آملی، دومین ایرانی تاریخ هال‌سیتی

ببرها، صیاد جدید اللهیار

  • کد خبر : 19933
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
ببرها، صیاد جدید اللهیار
به نظر می‌رسد که کار پیوستن اللهیار صیادمنش به باشگاه هال‌سیتی انگلیس قطعی شده و این بازیکن ایرانی طی روزهای آینده به‌صورت رسمی به عضویت این تیم حاضر در چمپیونشیپ انگلیس در‌خواهد آمد؛ این خبری است که از سوی معتبرترین خبرنگاران ترکیه‌ای تأیید شده است.

به گزارش آوای استقلال، اکرم کونور یکی از خبرنگاران مشهور ترکیه با ارسال توییتی در صفحه شخصی خود از ادامه کار صیادمنش در انگلیس خبر داد. یاگیز سابونجو اوغلو دیگر خبرنگار پرمخاطب ترکیه‌ای با ارسال ایموجی ساعت شنی روی خبر پیوستن اللهیار به هال‌سیتی، در واقع از قطعی بودن این انتقال خبر داد که تنها مشمول گذر زمان است.
احمت سلیمکول خبرنگار شبکه A Spor دیگر فردی است که این انتقال را تأیید کرد. او در برنامه‌ای با محوریت بررسی بازار نقل و انتقالات فنرباغچه گفت: «فنرباغچه در خصوص انتقال اللهیار صیادمنش با هال‌سیتی به توافق اصولی رسید. انتظار داریم این انتقال در مدت زمان کوتاهی با روش قرارداد قرضی و بند خرید اختیاری انجام شود. بدین ترتیب کار انتقال صیادمنش به باشگاه انگلیسی تمام شده به نظر می‌رسد.»
آجون ایلیجاجی مالک جدید و ترک باشگاه هال‌سیتی انگلیس روابط خوب و نزدیکی با فنرباغچه دارد و یکی از هواداران این تیم نیز به شمار می‌آید. به همین دلیل او برای خرید بازیکن ایرانی این تیم اقدام کرد. هال‌سیتی اکنون در رده نوزدهم جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ قرار دارد. اللهیار با حضور در هال‌سیتی به دومین بازیکن ایرانی تاریخ این باشگاه تبدیل خواهد شد. قبل از او در فصل گذشته رایان تفضلی پیراهن هال سیتی را بر تن داشت. هال‌سیتی میان تیم‌های انگلیسی با لقب ببرها مشهور است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19933

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.