با این رای پرسپولیس را به صدر آوردند! | آوای استقلال
5
کسر 4 امتیاز و جریمه 40 میلیاردی سپاهان با رأی کمیته انضباطی؛

با این رای پرسپولیس را به صدر آوردند!

  • کد خبر : 33143
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
با این رای پرسپولیس را به صدر آوردند!
ماجرای تخلف سپاهان فقط به این لحاظ به طور اورژانسی مورد بررسی قرار گرفت که می توانست به پرسپولیس برای صدر نشینی کمک کند.

به گزارش آوای استقلال، ببینید چه داستان عجیب و شرم آوری، سپاهان به گناه عدم رعایت سقف بودجه مورد شکایت چند باشگاه قرار می گیرد از جمله استقلال که مقابل سپاهان نتیجه را واگذار کرده بود و متهم شدن سپاهانی ها می توانست به ارزش کسب سه امتیاز بیانجامد و معترض بعدی پرسپولیس بود، تیمی که خودش سقف را رعایت نکرده، با سپاهان هم بازی نکرده،ه
هر بازیکنی که میخواست جذب کرده و قاعدتا نباید از سپاهان بابت عدم رعایت قانون و همچنین جذب مهره های مد نظرش ناراحت و معترض باشد.
این که چرا پرسپولیس به خاطر تخلف سپاهان شکایت کرده فقط به این دلیل است که یک: هوچی گری به بخشی از فرهنگ این باشگاه تبدیل شده است
دو:می دانست این شکایت قرار است تنها به نفع آنها باشد و بس.
لذا از سپاهان شکایت کردند تا هواداران این تیم به تحسین مدیریت باشگاه بپردازند که توانسته به موقع از حق و حقوق پرسپولیس دفاع کند!
قوانین خلق الساعه ای که فقط در فوتبال ما دیده می شود و تنها به خاطر کمک به پرسپولیس و یا برای ضربه زدن به استقلال نوشته می شوند.
مگر می شود تیمی تخلف کرده باشد و به خاطر اثبات تخلفش کسر امتیاز هم بشود اما امتیازات بازی به تیم هایی که رو در روی آن بازی کرده اند و دچار ضرر شده اند برگردانده نشود؟
یعنی رسالت کمیته انضباطی از ورود به پرونده تخلف سپاهان تنها، صدرنشین کردن پرسپولیس و به جیب زدن ۴۰ میلیارد تومان بود و بس!
کسی هم نیست که سوال کند پس امتیازات استقلال چه می شود؟
سپاهان به خاطر عدم رعایت سقف قرارداد توانست هر بازیکنی را که می خواهد جذب کند و با همان بازیکنان مقابل استقلال به میدان رفت و به پیروزی رسید. چطور امکان دارد حق استقلال را نادیده بگیرند و به این موضوع توجه نکرده و اهمیتی ندهند و فقط به کسر امتیاز برای رساندن پرسپولیس به صدر جدول بسنده کنند؟
آقای مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، در زیر مجموعه شما چه می گذرد؟
چطور می شود که اینهمه ظلم، فساد و تبانی صورت بگیرد بدون آنکه کسی از عواقب آن بیمی داشته باشد؟
آقای مهدی تاج می شود به این سوال پاسخ بدهید که چرا به فساد و تبانی زیر مجموعه خود ورود نمی کنید؟
آیا بیم آن دارید که کسی را بازخواست کنید و آن وقت آنها هم مواردی را مطرح کنند که رسانه ای کردنش برای شما خوب نیست؟
شما قصد ندارید به اینهمه ظلم پایان بدهید و تنها به حذف استقلال از آسیا هم اکتفا نکردید پس وقتی هواداران استقلال هم این تخلفات را گزارش دادند حق ندارید آنها را به چیزی متهم کنید.
البته دوستان شما در afc شرکا و رفقای شما هستند که با شما در یک مسیر گام برمی دارند اما قطعا حق و عدالت راه خودش را باز می کند و جایگاه خودش را به دست می آورد آن روز شرمساری می ماند برای آنها که سالها خدا را ندیدند و چسبیدند به میز و صندلی و قدرت و …

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33143

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.