باشوی ایرانی، مدعی کفش طلایِ فوتبال امارات | آوای استقلال
0

باشوی ایرانی، مدعی کفش طلایِ فوتبال امارات

  • کد خبر : 34318
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
در آغاز هفته نهم لیگ برتر امارات، اتحاد کلبا در شب درخشش مهدی قایدی توانست بردی ارزشمند را مقابل الامارات به‌دست آورد.

به گزارش آوای استقلال، اتحاد کلبا در فصل جدید لیگ برتر امارات روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد و شاگردان فرهاد مجیدی در حالی امروز مهیای انجام نهمین مسابقه‌شان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شدند که در ۸ بازی قبلی تنها ۲ بار پیروز شده بودند و ۲ تساوی و ۴ شکست در کارنامه زردپوشان به چشم می‌آمد. آن‌ها که ۳ بازی قبلی‌شان در لیگ برتر امارات نتوانسته بودند برابر حریفان به پیروزی برسند، در سودای طلسم‌شکنی بودند و امید داشتند تا در دیدار بیرون از خانه امروز به پیروزی برسند.

فرهاد مجیدی برای مسابقه امروز، ستارگان کلیدی تیمش را به خط کرد و امید اصلی سرمربی اتحاد کلبا به درخشش دوباره مهدی قایدی بود. قایدی در هفته‌های گذشته در لیگ برتر امارات و البته لیگ‌کاپ این کشور نمایش‌های درخشانی را از خود به جای گذاشته بود و به دنبال آن بود تا روند خوب خود را حفظ کند و هم جایگاه خود در جدول گلزنان را بهبود بخشد و هم تیمش را از شرایط بحرانی و ویژه خارج نماید. حضور آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در ترکیب الامارات از جمله نکات ویژه مسابقه امروز بود.

نسخه‌پیچی قایدی در ۱۱ دقیقه!
اتحاد کلبا نمایش تهاجمی در مسابقه امروز داشت و شروع طوفانی زردپوشان باعث شد تا آن‌ها پیش از آنکه بازی به دقیقه ۲۰ برسد، با ۲ گل از حریف خود پیش بیفتند. در دقیقه ۷ بود که حرکت انفجاری مهدی قایدی با شوت فنی او همراه شد و گل نخست به سود اتحاد کلبا به‌ثبت رسید و در دقیقه ۱۸، مهدی قایدی در ادامه روز درخشان خود توانست به سرعت خود را به محوطه جریمه الامارات برساند و گل دوم تیمش را به‌ثمر رساند تا صعودی چشمگیر در جدول گلزنان داشته باشد.

روز رویای باشو با ۲ پنالتی تکمیل شد
یاران اینیستا پیش از پایان نیمه نخست یکی از گل‌های خورده را جبران کردند اما در نیمه دوم، نمایش برتر اتحاد کلبا باعث شد تا پیروزی این تیم حفظ شود و شاگردان فرهاد مجیدی توانستند بعد از کسب ۲ ضربه پنالتی از سوی مهدی قایدی، توسط دنیل بسا و آندرس ومبرگر به گل‌های سوم و چهارم هم دست پیدا کنند و برد خود را تثبیت کردند. هر چند که در ادامه، الامارات به گل دوم رسید اما آن‌ها ناکام در بازگشت به بازی بودند تا بعد از ۲ شکست و یک تساوی در ۳ دیدار اخیر در لیگ برتر امارات، طلسم نبردن‌های اتحاد کلبا شکسته شود. آن‌ها با این پیروزی، ۱۱ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الجزیره در رتبه نهم جدول ۱۴ تیمی رقابت‌ها قرار گرفتند.

حرکت شتابان ستاره ایرانی به سوی صدر جدول گلزنان
مهدی قایدی در حالی در مسابقه امروز موفق به دبل گلزنی برای اتحاد کلبا شد و یک ضربه پنالتی برای تیمش کسب کرد که در ۵ مسابقه قبلی (در لیگ برتر و لیگ‌کاپ امارات) توانسته بود جمعاً ۳ گل بزند و یک گل هم برای تیمش بسازد تا آمادگی فنی خود را نشان بدهد. دبل گلزنی او در جدال با الامارات باعث شد تا ستاره ایرانی با ۶ گل زده به رتبه دوم جدول گلزنان لیگ برتر امارات صعود کند. قایدی با ثبت نمایش درخشان مقابل الامارات و دبل گلزنی، فاصله خود با کودجو لابا مهاجم العین امارات که صدرنشین جدول گلزنان است را به ۲ گل رساند و تداوم درخشش ستاره ایرانی در هفته‌های آینده می‌تواند او را در نزدیک‌ترین فاصله با کفش طلای لیگ برتر امارات قرار بدهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34318

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.