بازی خودی‌ها در آستانه نیمه‌نهایی جام حذفی/ آقایان به اصطلاح استقلالی، هواداران شما را می‌شناسند! | آوای استقلال
2

بازی خودی‌ها در آستانه نیمه‌نهایی جام حذفی/ آقایان به اصطلاح استقلالی، هواداران شما را می‌شناسند!

  • کد خبر : 10250
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۱
بازی خودی‌ها در آستانه نیمه‌نهایی جام حذفی/ آقایان به اصطلاح استقلالی، هواداران شما را می‌شناسند!
استقلال فردا (چهارشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در بازی حساس باید به مصاف گل‌گهر سیرجان برود، تیمی که امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود دارد و همین مسئله به حساسیت‌های بازی افزوده است.

به گزارش آوای استقلال، پس از برگزاری هفته پایانی لیگ برتر، حواشی زیادی برای استقلال ایجاد شد، اما فرهاد مجیدی در تمرینات به شاگردانش گوشزد کرد که اصلا نباید وارد پاسخگویی به کُری‌خوانی پرسپولیسی‌ها یا جواب دادن به کسی شوند. بازیکنان نیز که هدفی جز قهرمانی حذفی ندارند، در این مدت در سکوت تمرینات خود را انجام دادند.

نکته تأسف‌بار اما، حواشی خودی‌ها بود، کسانی که سابقه حضور در استقلال را دارند و خودشان را یک استقلالی می‌دانند. ابتدا محمود فکری که سرمربی استقلال در نیم فصل بود و با نتایج ضعیف از این تیم جدا شد، در آستانه بازی حساس آبی‌پوشان برابر گل‌گهر حرف‌هایی زد که به طور کلی جامعه فوتبال را تحت تأثیر قرار دارد.

او برخی بازیکنانش استقلال را به کم کاری در دیدار با سپاهان در هفته پانزدهم متهم کرد. او در انتقادهایش غیر مستقیم مجیدی را نشانه گرفت و تقریبا او را عامل شعارهای حیا کن، رها کن برای خود دید! سرمربی سابق استقلال سیاوش یزدانی و رشید مظاهری را نیز بی‌نصیب نگذاشت و یکی از آنها را گستاخ خطاب کرد و دیگری را با کنایه‌هایش مورد لطف قرار داد!

پس از فکری، نوبت به جواد نکونام و مهدی رحمتی رسید. در این گزارش قصد نداریم کسی را بی‌جهت متهم کنیم اما هر فوتبال‌دوستی می‌داند برخی تحرکات رسانه‌های معنایش چیست. نکونام گفته این فصل پایان حضورش در فولاد است. او قصد دارد به همراه سعید آذری خودش را به استقلال نزدیک کند.

آخرین نفر، رحمتی است. تیتر برخی رسانه‌ها مبنی بر مذاکره استقلال با او در صورت ناکامی استقلال در جام حذفی از آن ترفندهای عجیب بود، به طوری که بازیکنان نیز از شنیدن آن تعجب کردند. کاری نداریم که اصلا نکونام و رحمتی خودشان از این ماجراها خبر دارند یا نه، اما باید گفت آقایان به اصطلاح استقلالی، باید این بازی‌ها را کنار بگذارند.

در روزگاری که استقلال طی چند سال گذشته مورد انواع و اقسام بی‌مهری‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و … قرار گرفت، بازی خودی‌ها در نوع خودش بدترین ضربه ممکن به مجیدی و استقلال است. هواداران این افراد را به خوبی می‌شناسند و بهتر است بدانند که حضورشان در استقلال تحت هر شرایطی مورد استقبال هواداران قرار نمی‌گیرد.

موضوع پایانی، سخنی با احمد مددی، مدیرعامل استقلال است. یکی از روزنامه‌های کشور روی جلد خودش مدعی شده که خبرهای اخیر منبعش مددی بوده است، این یعنی اینکه مدیرعامل استقلال منتظر ناکامی مجیدی است تا فرد دیگری را سرمربی استقلال کند، این طرز تفکر تیر خلاصی بود که از جانب مدیریت استقلال دیده شد، اما امیدواریم مجیدی و بازیکنان بدون توجه به حواشی پیش آمده با قهرمانی در جام حذفی پاسخ محکمی به این شایعات بدهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10250

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.