بازیکن استقلال چطور از حادثه تلخ نجات پیدا کرد؟ | آوای استقلال
2

بازیکن استقلال چطور از حادثه تلخ نجات پیدا کرد؟

  • کد خبر : 18295
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
بازیکن استقلال چطور از حادثه تلخ نجات پیدا کرد؟
از جمله اتفاقات مهم دیدار اول استقلال در رقابت‌های جام حذفی نجات یکی از بازیکنان نیمکت نشین این تیم توسط هم‌تیمی‌هایش بود.

به گزارش آوای استقلال، سعید مهری هافبک تیم استقلال که در لیگ برتر نیز جزو بازیکنان نیمکت نشین استقلال محسوب می‌شود در بازی جام حذفی که اغلب بازیکنان ذخیره استقلال در ترکیب اصلی این تیم بازی می‌کردند، ۱۱۳ دقیقه روی نیمکت نشست و باز هم فرصت بازی پیدا نمی‌کرد. این بازیکن در نهایت و در جریان دیدار تیمش مقابل نود ارومیه از دقیقه ۱۱۳ به جای زبیر نیک نفس به میدان رفت. شنیده‌ها از اردوی استقلال حاکی از آن است این بازیکن تنها برای این منظور به میدان رفته که یکی از پنالتی زنان استقلال باشد. اما این بازیکن که زننده دومین پنالتی استقلالی‌ها بود ضربه مهمی‌را از دست داد تا تیم استقلال مانند جریان مسابقه مقابل ۹۰ که ابتدا از حریف لیگ دویی اش عقب افتاد، در ضربات پنالتی نیز از نماینده ارومیه عقب بیافتد.

اما پنالتی زنان بعدی استقلال یعنی بابک مرادی، امیرعلی صادقی و آرش رضاوند ضربات خود را به گل تبدیل کردند تا با ضربه ای که محمدرضا آزادی به‌عنوان اولین پنالتی زن استقلال به ثمر رسانده بود تیم میزبان ضیافت پنالتی‌ها را با نتیجه ۴ بر ۲ برنده شود. قطعاً هر اتفاقی غیر از این رقم می‌خورد و استقلال به جای نود ارومیه از این جام حذف می‌شد، ادامه کار برای سعید مهری در تیم استقلال بسیار دشوار می‌شد. در واقع هم تیمی‌های مهری و علیرضا رضایی دروازه‌بان این تیم که یکی از ضربات پنالتی را مهار کرد سعید مهری را از یک حادثه تلخ فوتبالی نجات دادند تا دوباره به زندگی فوتبالی اش برگردد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18295

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.