بازیکنان حاشیه ساز به درد نخور!! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

بازیکنان حاشیه ساز به درد نخور!!

  • کد خبر : 28997
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
بازیکنان حاشیه ساز به درد نخور!!
زندگی شخصی مردم کاملا به خودشان ربط دارد تا آنجایی که زندگی شان در تمام ابعاد شخصی باشد.

به گزارش آوای استقلال، شما نمی توانی بازیکن یک تیم پر طرفدار باشی، با حمایت هواداران جذب تیم شوی، با حمایت هواداران با مبلغ بالا قرارداد ببندی، با حمایت هواداران روزهای کم فروغ را پشت سر بگذاری، از جیب همین مردم میلیاردها تومان به حسابت بیاید، بعد مهمانی های شبانه ات وسط فصل که لو برود و تیم را وارد حاشیه کنی و باشگاه را درگیر پیگیری پرونده مهمانی ات کنی، توقع داشته باشی کسی از گل نازک تر به تو نگوید و هواداران به این سطح از آگاهی رسیده باشند که مسائل شخصی هر کسی به خودش ربط دارد!!
هواداران از سطح شعور و آگاهی بالایی برخوردار هستند. آنقدر که اگر این موضوع در زمان تعطیلات پایان فصل پیش می آمد، همه به حمایت از بازیکنان می پرداختند و اتفاقا انتشار دهنده خبر را سرزنش می کردند اما وقتی بازیکنان به این سطح از شعور و وظیفه شناسی نرسیده اند و در اوج رقابتهای لیگ به مهمانی های شبانه می روند و نام باشگاه را سر زبان می اندازند و مسئولین باشگاه را وادار می کنند برای رهایی انها از بازداشتگاه به تکاپو بیفتند، دیگر موضوع شخصی و مربوط به حریم خصوصی و زندگی شخصی نیست حتی اگر بازیکن با همسر و خواهر همسرش به مهمانی رفته باشد، باز زندگی شخصی نیست بلکه خانوادگی، برای باشگاه حاشیه درست کردن است!
اگر کسی سوال کرد آقای فلانی چرا با همسرت به مهمانی رفته ای، دخالت شده در کار شما اما سوال اینجاست آقای بازیکن چرا وسط فصل، در اوج رقابتها، به مهمانی دردسرساز می روی؟
چرا بازیکن آماده دو سال پیش نیستی، چرا به اندازه مبلغ قراردادت برای باشگاه و تیمت مفید نیستی؟
بر خلاف منفعت طلبان که شروع کرده اند به توئیت زدن که شما مگر نمی گویید کنار مردم هستید پس چرا به مهمانی
می روید؟
ما به این موضوع ورود نمی کنیم زیرا اتفاقا از این بازیکنانِ حاضر در مهمانی، ندیدم که از مردم معترض حمایت کنند اما شدیدا به این بخش از ماجرا کار داریم که شما بر اساس قرارداد حرفه ای و مبلغ نجومی که از باشگاه دریافت می کنید، موظف هستید مثل یک بازیکن حرفه ای در اختیار باشگاه باشید.
ساعت خواب مشخص داشته باشید و از شب زنده داری که باعث کاهش سطح کیفی کار شما و افت آمادگی بدنی تان می شود، بپرهیزید!
باید از شما سوال کنیم دلیل افت شما چقدر به این شب زنده داری ها، خوش گذرانی ها و مهمانی های خاص، ربط دارد؟
از بردن نام بازیکنان متخلف اجتناب می کنیم چون نمی خواهیم کوچک ترین سهمی در خراب کردن آینده آنها داشته باشیم.
آنچه بر سر مجاهد خذیراوی آمد درس عبرتی شد برای آنهایی که اندکی وجدان دارند تا بدانند درج خبر نباید بر هر نکته اخلاقی الویت داشته باشد!
اما بدون ذکر نام(اگر چه بی وجدان ها با اشتیاق اسامی را به سرعت و همان لحظه منتشر کردند)به شما گوشزد می کنیم اگر نمی توانید در خور شان نام باشگاه رفتار کنید و اگر نمی توانید زندگی حرفه ای را برگزینید، اگر نمی توانید زندگی شخصی و حرفه ای تان را درست مدیریت کنید از این تیم بروید.
از باشگاه نیز این توقع را داریم با جدیت وارد عمل شود و مبلغ قابل توجهی از قرارداد بازیکنان حاشیه ساز کسر کند تا درس عبرتی شود برای همه که بدانند نمی توانند پول نجومی بگیرند و به جای بازی
حرفه ای به مهمانی های شبانه ی  دردسر ساز بروند.
نمی توانند قرارداد حرفه ای ببندند و زندگی آماتور داشته باشند، نمی توانند قراداد سفت و سختی ببندند اما خودشان تعهدی به باشگاه و تیم نداشته باشند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28997

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.