بازگشت یک استقلال جدید به لیگ | آوای استقلال
4

بازگشت یک استقلال جدید به لیگ

  • کد خبر : 3673
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
بازگشت یک استقلال جدید به لیگ
بازگشت استقلال به لیگ، بازگشت آن تیم سابق نیست. بلکه بازگشت یک تیم جذاب و گلزن و سختکوش است که در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شناختیم.
بازگشت استقلال به لیگ، بازگشت آن تیم سابق نیست. بلکه بازگشت یک تیم جذاب و گلزن و سختکوش است که در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شناختیم.
استقلال با رؤیاهای بزرگ‌تری لیگ را ادامه می‌دهد و بازی با ذوب‌آهن، گام اول است تا با استقلالی که پی رؤیایش در لیگ می‌دود، بیشتر آشنا شویم.استقلال باید بتواند نمایش‌های جانانه‌اش در لیگ قهرمانان را در لیگ نیز تکرار کند.
اگرچه فاصله استقلال با سپاهان و حتی پرسپولیس معنا‌دار است اما استقلالی‌ها از رسیدن به جام نه تنها ناامید نیستند، بلکه بسیار امیدوارند.
استقلال پیش از دربی، مقابل ذوب‌آهن باید پیروز شود تا به فرض پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته آینده، خود را در کورس قهرمانی مشتاق‌تر پیدا کند.
فرهاد مجیدی به استقلال آمده است تا تیمش با او رؤیاهای بزرگ‌تری را پی بگیرد. فرهاد در لیگ قهرمانان تا اینجا مربی موفقی بود اما در لیگ باید تحول فنی در تیمش را بیشتر نشان دهد و از این تحول به نتیجه و امتیاز بیشتری برسد.
جدایی فراز کمالوند که نقش دستیار و مدیر فنی را در استقلال ایفا می‌کرد، ناخودآگاه این بحث را درباره استقلال ساخته است که باید استقلال مجیدی را بدون فراز کمالوند نیز بررسی کنیم. از این منظر، لیگ برای فرهاد اهمیت بیشتری هم پیدا کرده تا جلوه‌های بیشتری از مربیگری‌اش را به رخ بکشد.
اما استقلال مقابل ذوب‌آهن کار آسانی را پیش رو ندارد. صالح مصطفوی، مربی استقلال درباره ذوب‌آهن می‌گوید: «پیدا کردن روزنه در دفاع ذوب‌آهن خیلی سخت است. باید به حسینی تبریک بگویم چون ذوب‌آهن قبل از حضور این مربی کمی دچار آشفتگی بود ولی حالا شرایط این تیم فرق کرده و بازی مقابل این تیم خیلی سخت است.»
 همین حرف‌ها نشان می‌دهد که فرهاد بازی به بازی با دشواری‌هایی مواجه است و کار برایش آسان نخواهد بود.توقعات از فرهاد مجیدی کم نیست. هواداران از او موفقیت‌های پی‌در‌پی می‌خواهند.
در بازگشت استقلال به لیگ، آبی‌ها باید برای قهرمانی بجنگند و این جنگ کوچکی نیست.
باورش آسان نیست که استقلال در مسیر قهرمانی پا پس بگذارد. باید منتظر درخشش استقلال باشیم، همان چیزی که لیگ را جذاب‌تر و کورس قهرمانی را دشوارتر می‌کند.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3673

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.