بازگشت حسینی با رکورد ۱۰۰ به قفس توری آبی ها | آوای استقلال
5
تردید مجیدی برای بازی دادن به رشید

بازگشت حسینی با رکورد ۱۰۰ به قفس توری آبی ها

  • کد خبر : 4738
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
بازگشت حسینی با رکورد ۱۰۰ به قفس توری آبی ها
سرمربی استقلال به احتمال زیاد سیدحسین حسینی که زمان قابل توجهی است در ترکیب تیمش به میدان نرفته را به ترکیب اصلی باز خواهد گرداند.
به گزارش آوای استقلال، استقلال امروز با ذوب‌آهن مصاف دارد و برنده این بازی یک مرحله دیگر در جام حذفی جلو خواهد رفت. سرمربی استقلال به احتمال زیاد سیدحسین حسینی که زمان قابل توجهی است در ترکیب تیمش به میدان نرفته را به ترکیب اصلی باز خواهد گرداند. تصمیمی که شاید برای عبور از ذوب‌آهن گره گشا باشد.
اگر حسینی در بازی حذفی مقابل ذوب آهن، درون چارچوب دروازه استقلال باشد یک اتفاق جالب را تجربه می‌کند. این دروازه‌بان که از پایه‌های استقلال رشد کرده و سابقه زیادی در این تیم دارد، تاکنون ۹۹ بازی با پیراهن آبی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی انجام داده و با حضور مقابل ذوب‌آهن به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن استقلال می‌رسد.
حسینی اولین بار در سال ۱۳۹۲ و زمانی که امیر قلعه‌نویی هدایت استقلال را برعهده داشت، در دیدار با کاسپین قزوین در جام حذفی به عنوان دروازه‌بان استقلال به میدان رفت و از آن زمان نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. حالا بعد از ۸ سال اگر به حسینی بازی داده شود، تعداد بازی‌هایش برای استقلال را به ۱۰۰ می‌رساند که اتفاق جذابی برای این دروازه‌بان خواهد بود.
حسینی در تمام روزهایی که نیمکت نشین مظاهری بود، کوشید با سکوت خود عرصه را برای درخشش رشید مظاهری باز بگذارد. به جز تنها تنشی که در هفته‌های آغازین حضور مظاهری رخ داد از آن پس حسینی دیگر سکوت کرد تا برای همتایش مسأله‌ای ایجاد نشود اما واقعیت این است که مظاهری نه تنها در استقلال به دروازه‌بانی قابل اعتماد تبدیل نشد، بلکه با شتاب به سمت سقوط پیش رفت تا جایی که حالا مجیدی نیز از او قطع امید کرده است.
اگر حسینی مقابل ذوب‌آهن نمایش خوبی داشته باشد، به نظر می‌رسد مظاهری زمان قابل توجهی نیمکت‌نشین خواهد بود.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4738

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.