بازخوانی آخرین خاطره استقلالی‌ها در غیاب حسینی؛ برد ۷گله مقابل تراکتور! | آوای استقلال
0

بازخوانی آخرین خاطره استقلالی‌ها در غیاب حسینی؛ برد ۷گله مقابل تراکتور!

  • کد خبر : 38516
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
بازخوانی آخرین خاطره استقلالی‌ها در غیاب حسینی؛ برد ۷گله مقابل تراکتور!
حسین حسینی در دیدار استقلال برابر تراکتور غایب خواهد بود.

به گزارش آوای استقلال، حسین حسینی پس از بازی با آلومینیوم اراک حواشی پرشماری را تجربه کرد که در نهایت باعث احضار او به کمیته انضباطی شد. حکم کاپیتان استقلال پس از چند روز صادر شد و خروجی این حکم، پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان و یک جلسه محرومیت تعلیقی بود. دروازه‌بان استقلال پس از بازی این تیم برابر شمس آذر قزوین مصاحبه‌ای انجام داد و از کمیته انضباطی بابت این سرعت عمل در صدور حکم، تشکر کرد.

کمیته انضباطی هم پس از این مصاحبه، بار دیگر حسینی را فراخواند و این‌بار هم محرومیت تعلیقی به حالت اجرا درآمد و هم این بازیکن، به پرداخت ۳۰ میلیون تومان دیگر محروم شد.

آقای کلین‌شیت
حسین حسینی در لیگ بیست‌وسوم، ۱۴ کلین‌شیت را ثبت کرده است و از این حیث در صدر قرار دارد. دروازه‌بان استقلال با عملکرد خوب خود در فصل جاری، نقش مهمی در صدرنشینی آبی‌ها داشته و خود او هم در جدول کلین‌شیت، بالاتر از سایر بازیکنان ایستاده است.

حسینی موفق شد برابر سپاهان اصفهان، استقلال خوزستان، پرسپولیس و هوادار موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد تا آمار چهار کلین‌شیت متوالی در این فصل را هم به نام ثبت کند. کاپیتان استقلال با توجه به تصمیم کمیته انضباطی در دیدار استقلال برابر تراکتور غایب خواهد بود اما آخرین باری که حسینی در ترکیب استقلال حضور نداشت، چه اتفاقی رخ داد؟

آخرین کادو
استقلال فصل گذشته با ریکاردو سا پینتو به کار خود پایان داد و مرد عصبانی نیمکت استقلال، پس از قهرمان نشدن با این تیم در لیگ برتر و کسب رتبه سوم، ایران را به مقصد قبرس‌ ترک کرد. آبی‌ها فصل گذشته تفکر‌ هجومی داشتند و شاهد فوتبال زیبایی از سوی این تیم بودیم.

استقلال در هفته آخر لیگ بیست‌ودوم، در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت. حسین حسینی در این دیدار غایب بود و شاهد حضور سینا سعیدی‌فر درون دروازه آبی‌پوشان پایتخت بودیم. استقلال در آن دیدار با هت‌تریک مهدی قایدی و گل‌های محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی و آرش رضاوند، موفق شد با نتیجه ۷ بر یک تراکتور پاکو خمس را در هم بکوبد تا یک عملکرد دیدنی، حسن ختام حضور ریکاردو ساپینتو در لیگ برتر ایران باشد.

استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر باید به مصاف تراکتور برود و دقیقا مانند فصل پیش، حسین حسینی در این دیدار حضور ندارد و قرعه به نام محمدرضا خالدآبادی افتاده است تا پس از مدت‌ها نیمکت نشینی، بار دیگر به عنوان بازیکن اصلی راهی میدان شود. باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان جواد نکونام می‌توانند بدون سنگربان اصلی خود در این دیدار حساس پیروز شوند یا خیر.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38516

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.